Gap Inc. heeft de lancering van een nieuw geïntegreerd beloningsprogramma aangekondigd in de VS en Puerto Rico: One Membership, Four Brands. Het nieuwe programma overkoepelt de loyaliteitsprogramma’s van vier merken.
Naam
Organisatie
Sector
Land
Sinds
Type programma
Benefits
Dragers
Thematiek
Status
Vier merken hebben hun loyaliteitsprogramma’s samengevoegd tot de lancering van een nieuw geïntegreerd beloningsprogramma in de VS en Puerto Rico: One Membership, Four Brands. Het nieuwe programma overkoepelt de loyaliteitsprogramma’s van:
Het nieuwe programma vereenvoudigt hoe deelnemers hun beloningen binnen vier merken kunnen verdienen en inwisselen door eerdere gegevens en voordelen te combineren.
Het programma heeft een multi-level structuur en is als volgt opgebouwd:
Elk merk heeft binnen het programma nog eigen voordelen. Zo krijgen klanten op het Core niveau toegang tot de Athleta community met evenementen en fitnesslessen. Op Icon niveau krijg je bij Banana Republic gratis aanpassingen op Banana Republic merchandise.
Ook kunnen deelnemers sparen voor bonuspunten door jaarlijks bij 2 of meer Gap Inc. merken te winkelen. Bij 2 merken ontvangen zij 500 bonuspunten, bij 3 merken 1.000 bonuspunten en bij 4 merken 2.000 bonuspunten.
Het programma biedt ook een Do Good component, waarmee klanten de mogelijkheid hebben om punten te doneren aan vijf fondsen die de merkwaarden van het bedrijf ondersteunen. Elk merk dat samengevoegd is in het algemene programma, heeft een doel gekozen waar deelnemers hun punten aan kunnen doneren.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.