Hoewel de fysieke winkels van Intratuin gesloten zijn, boekt de webshop goede resultaten. En dat is niet zomaar, want sinds vorig jaar zet het bedrijf extra in op de digitale verkoop. Daartoe werd een loyalty app geïntroduceerd waar klanten via de Intratuin app gebruik van kunnen maken: Leafy.
Naam
Organisatie
Sector
Land
Sinds
Type programma
Benefits
Dragers
Thematiek
Status
Naast het sparen middels het water geven, bevat de Intratuin app gepersonaliseerde tips en inspiratie. Klanten kunnen bij het aanmaken van hun account aangeven waar hun interesses liggen en waar zij graag meer over willen weten. Bij interesse in informatie over balkons ontvangen zij bijvoorbeeld tips om hun balkon te beschermen tegen vorst en bij interesse in kamerplanten kunnen zij zich aanmelden voor een gratis online kamerplantencursus.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.