Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Geef water en oogst voordelen

Hoewel de fysieke winkels van Intratuin gesloten zijn, boekt de webshop goede resultaten. En dat is niet zomaar, want sinds vorig jaar zet het bedrijf extra in op de digitale verkoop. Daartoe werd een loyalty app geïntroduceerd waar klanten via de Intratuin app gebruik van kunnen maken: Leafy.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
5 januari 2021
LOYALTY PROGRAM
CASE

Geef water en oogst voordelen

Hoewel de fysieke winkels van Intratuin gesloten zijn, boekt de webshop goede resultaten. En dat is niet zomaar, want sinds vorig jaar zet het bedrijf extra in op de digitale verkoop. Daartoe werd een loyalty app geïntroduceerd waar klanten via de Intratuin app gebruik van kunnen maken: Leafy.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Leafy
Intratuin
B2C
Nederland
2019

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Beloningsprogramma
Voordeel, korting
App
Tuincentra
Actief
Intratuin
Intratuin
INTRATUIN Intratuin is een franchisewinkelketen van Intratuin Holding b.v. met tuincentra in Nederland, België en Duitsland.
INTRATUIN Intratuin is een franchisewinkelketen van Intratuin Holding b.v. met tuincentra in Nederland, België en Duitsland.
Hoewel de fysieke winkels van Intratuin gesloten zijn, boekt de webshop goede resultaten. En dat is niet zomaar, want sinds vorig jaar zet het bedrijf extra in op de digitale verkoop. Daartoe werd een loyalty app geïntroduceerd waar klanten via de Intratuin app gebruik van kunnen maken: Leafy.

 

Hoe werkt het?

  • Om gebruik te kunnen maken van het loyaliteitsprogramma dienen klanten de Intratuin app te installeren en een account aan te maken.
  • Iedere maandag kunnen klanten Leafy opnieuw water geven.
  • Wanneer klanten Leafy water geven ontvangen zij een nieuwe voordeelvoucher die één week geldig is. Met deze korting genieten klanten een korting op één voorgeselecteerde productcategorie.
  • Klanten ontvangen ook elke maand nieuwe vouchers die een maand geldig zijn. Met deze voucher genieten zij korting op verschillende producten en productcategorieën. Het kan hierbij bijvoorbeeld gaan om 20% korting op kamerplanten of korting op 2,5 kilogram hondenkoekjes.

 

 

Naast het sparen middels het water geven, bevat de Intratuin app gepersonaliseerde tips en inspiratie. Klanten kunnen bij het aanmaken van hun account aangeven waar hun interesses liggen en waar zij graag meer over willen weten. Bij interesse in informatie over balkons ontvangen zij bijvoorbeeld tips om hun balkon te beschermen tegen vorst en bij interesse in kamerplanten kunnen zij zich aanmelden voor een gratis online kamerplantencursus.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.