Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een gloednieuw programma van Thalys

Een goed begin van het jaar voor Thalys, ze hebben namelijk een nieuw loyaliteitsprogramma gelanceerd speciaal voor reizigers, een complete vernieuwing van het oude Thalys programma.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
14 januari 2020
LOYALTY PROGRAM
CASE

Een gloednieuw programma van Thalys

Een goed begin van het jaar voor Thalys, ze hebben namelijk een nieuw loyaliteitsprogramma gelanceerd speciaal voor reizigers, een complete vernieuwing van het oude Thalys programma.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

My Thalys World
Thalys
B2B
Nederland
2020

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaarprogramma
Voordelen
Website, app
Reizen
Actief
Het Thalys logo.
Het Thalys logo.
Thalys
Thalys
THALYS Thalys, opgericht in 1996, is de multiculturele speler die de uitdagingen van het internationale treinverkeer tegen hoge snelheid in vier landen, Frankrijk, België, Nederland en Duitsland, heeft kunnen waarmaken.
THALYS Thalys, opgericht in 1996, is de multiculturele speler die de uitdagingen van het internationale treinverkeer tegen hoge snelheid in vier landen, Frankrijk, België, Nederland en Duitsland, heeft kunnen waarmaken.
Een goed begin van het jaar voor Thalys, ze hebben namelijk een nieuw loyaliteitsprogramma gelanceerd speciaal voor reizigers, een complete vernieuwing van het oude Thalys programma.

My Thalys World

Lid worden van het loyaliteitsprogramma kan heel simpel. Je moet alleen een gratis account aanmaken op de website van Thalys of via de app. In je account vind je ook gelijk allerlei handige gegevens terug: tickets, gespaarde Miles, reisgeschiedenis, voordelen en nog meer. Als bewijs van je deelname aan het programma vind je een digitale ledenkaart terug in de app. Deze heb je echter niet nodig voor het sparen van je ledenpunten. Goed om te weten is dat deelnemers van het vorige programma hun punten behouden, ze worden automatisch overgezet naar het vernieuwde loyaliteitsprogramma.

Hoe spaar je punten

Met het vernieuwde loyaliteitsprogramma spaar je punten voor elke euro die je uitgeeft. De ledenpunten bepalen je status binnen het programma. Sparen gaat automatisch zodra je een account hebt gemaakt. Daarnaast spaar je ook voor Miles die je voor diverse producten en diensten bij Thalys en partners kunt uitgeven.

Diverse statussen & voordelen

In het loyaliteitsprogramma kunnen deelnemers verschillende statussen krijgen:

  • De status Explorer krijg je tussen 0 en 599 Ledenpunten.
  • De status Club krijg je tussen 600 en 4.999 Ledenpunten.
  • De status Club+ krijg je vanaf 5.000 Ledenpunten.

Explorer

Het enige wat je hoeft te doen om Explorer te worden is inschrijven voor My Thalys World. Je hebt een Explorer als je tussen de 0 en 599 punten hebt gespaard. Dit zijn je voordelen:

Club

Om een Club-status te krijgen moet je tussen de 600 en 4.999 punten hebben gespaard. Als club lid zijn er diverse voordelen:

Club+

Om een Club+ status te krijgen moet je meer dan 5000 punten hebben verzamelen. Daarvoor krijg je wel veel voordelen terug:

 

Miles inwisselen

Daarnaast heb je de mogelijkheid om je Miles in te wisselen voor Thalys tickets, korting te ontvangen op je tickets, kaartjes kopen voor een evenement, een geschenk kopen in de webshop of aan een goed doel te schenken.

Hier vind je alle voordelen per status op een rijtje.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events