Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Hard Rock Rewards

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Het Hard Rock logo.
Redactie LoyaltyFacts
31 januari 2013
LOYALTY PROGRAM
CASE

Hard Rock Rewards

Het Hard Rock logo.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Hard Rock Rewards
Hard Rock
Leisure
Wereldwijd
Oktober 2012

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaar- en privilegeprogramma
Privileges en korting
Website
Privileges & korting bij Hard Rock
Actief
Hard Rock
Hard Rock
Hard Rock is een restaurantketen, opgericht in 1971 in Londen en een paradijs voor liefhebbers van muziek, eten en plezier. Of u nu voor het eten, de live muziek, een klassiek stuk of de Rock Star Suite komt, er is voor ieder wat wils.
Hard Rock is een restaurantketen, opgericht in 1971 in Londen en een paradijs voor liefhebbers van muziek, eten en plezier. Of u nu voor het eten, de live muziek, een klassiek stuk of de Rock Star Suite komt, er is voor ieder wat wils.

Deelname
De deelnemer kan zich online kosteloos inschrijven voor het Hard Rock Rewards programma. Het programma bestaat uit exclusieve privileges en een spaarprogramma.

 

Sparen & verzilveren
Deelnemers aan het programma ontvangen punten voor bestedingen in resorts, hotels en cafés van Hard Rock. Voor elke US Dollar ontvangen deelnemers 5 punten in het resort, 10 punten in het hotel en 20 punten in het café (excl. uitgaven aan alcohol).

 

Onderaan iedere rekening wordt een code vermeld die deelnemers aan het programma online in moeten voeren om de spaarpunten te ontvangen. Zodra een spaartegoed van 5.000 wordt bereikt, ontvangt de deelnemer een online voucher ter waarde van 15 US Dollar. Deze kan vervolgens worden ingewisseld bij Hard Rock vestigingen.

 

 

Privileges
Deelnemers van het programma ontvangen exclusieve privileges:

  • Exclusieve aanbiedingen, winacties en nieuwtjes
  • Eenmalige ‘priority seating’ in deelnemende cafés d.m.v. een coupon
  • Speciale (snelle) check-in bij deelnemende Hard Rock-hotels

 

Er is ook een betaalde VIP-laag in het programma. Voor een bedrag van 25 US Dollar per jaar, heeft de deelnemer recht op extra privileges en ontvangt hij/zij meer spaarpunten (30 punten in cafés per US Dollar). De additionele privileges voor VIP-deelnemers zijn:

 

  • VIP-welkomstpakket met producten uit de Hard Rock collectie;
  • Het online beheren van een persoonlijke (wereld)kaart waarop alle Hard Rock bezoeken van de deelnemer zijn aangegeven;
  • Een speciale uitnodiging voor de ‘Collectors Club Evenementen’;
  • Een speciale uitnodiging voor de ‘Casino Players Club’;
  • Gratis kamer ‘upgrade’ (indien beschikbaar) bij deelnemende hotels;
  • Toegang tot de speciale VIP-ruimte in deelnemende hotels;
  • Altijd ‘priority seating’ in deelnemende cafés.

Hard Rock Rewards case facts

  • Hard Rock Rewards kan Hard Rock helpen om meer klantkennis te verkrijgen en zo de dienstverlening te optimaliseren

 

Quote
Brian Bork, company CMO:

“Our customer is really driven by the total experience. For a lot of people, it’s all about the music … Our program is really a value program. It gets people what’s important to them.”

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events