
Spelers bij een Harrah’s Casino kunnen punten sparen op basis van de hoeveelheid geld dat ze in het casino uitgeven. Het Harrah's Total Rewards programma is met name gericht op spelers met een groot budget.
Naam
Organisatie
Sector
Land
Sinds
Type programma
Benefits
Dragers
Thematiek
Status
Deelname
Aanmelden voor het Total Rewards programma is gratis en kan bij het Total Rewards Center in een casino van Harrah’s of via de website totalrewards.com. Om lid te worden moet je minstens 21 jaar oud zijn. Na aanmelding ontvangen de deelnemers een Total Reward card.
Binnen het Harrah’s Total Rewards programma wordt er gewerkt met verschillende statussen, de ‘tiers’. Alle leden van het Total Rewards programma krijgen meteen de status van Gold member. Daarnaast is er een Platinum, een Diamond en een Seven Star status. Deze statussen kun je verdienen op basis van het aantal gespaarde punten.
Sparen
Met hun Total Rewards card sparen deelnemers 2 soorten punten: Reward credits en Tier credits. Met het sparen van Tier credits kunnen zij een status hoger komen in het programma, wat hen meer voordelen en privileges geeft. Met de Reward credits wordt gespaard voor allerlei extra’s. Deelnemers sparen credits voor onder andere:
100 punten vertegenwoordigen een waarde van 1 dollar.
Verzilveren
De Reward credits kunnen worden ingewisseld voor geld tijdens het gokken of voor het gebruik van hotels, restaurants, shopping, SPA en golf. De Tier credits kunnen niet verzilverd worden, maar worden gebruikt om een hogere status in het Harrah’s Total Rewards programma te verkrijgen. Om je gegevens, saldo en voordelen te zien, kun je inloggen op je eigen omgeving.
Quote
Wim van Grembergen, Babylonia:
“Het paradepaardje van de strategie van Harrah’s is het Total Rewards-programma. Wanneer de goklustigen binnenkomen bij de hotels of casino’s van Harrah’s, wordt hen gevraagd of ze belangstelling hebben voor een Total Rewards-kaart, hoewel het gebruik ervan niet verplicht is. Deelnemers aan het Total Rewards-programma moeten informatie opgeven over hun geslacht, leeftijd, adres en de spellen die ze willen spelen.”
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.