Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Harrah's Total Rewards

Spelers bij een Harrah’s Casino kunnen punten sparen op basis van de hoeveelheid geld dat ze in het casino uitgeven. Het Harrah’s Total Rewards programma is met name gericht op spelers met een groot budget.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Harrah's Total Rewards
Redactie LoyaltyFacts
31 december 2009
LOYALTY PROGRAM
CASE

Harrah's Total Rewards

Spelers bij een Harrah’s Casino kunnen punten sparen op basis van de hoeveelheid geld dat ze in het casino uitgeven. Het Harrah's Total Rewards programma is met name gericht op spelers met een groot budget.

Harrah's Total Rewards

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Harrah’s Total Rewards
Harrah’s Casino Hotels
Leisure
Verenigde Staten
1997

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaarprogramma
Voordelen & Kortingen
Klantenkaart
Sparen voor korting en privileges
Actief
Harrah's Total Rewards
Harrah's Total Rewards
Harrah’s Casino Hotels
Harrah’s Casino Hotels
Caesars Entertainment Corporation, wat eerder bekend stond als Harrah’s Entertainment, is een Amerikaanse spelbedrijf dat meer dan 50 casino’s en hotels en zeven golfbanen bezit en runt onder verschillende merknamen.
Caesars Entertainment Corporation, wat eerder bekend stond als Harrah’s Entertainment, is een Amerikaanse spelbedrijf dat meer dan 50 casino’s en hotels en zeven golfbanen bezit en runt onder verschillende merknamen.
Spelers bij een Harrah’s Casino kunnen punten sparen op basis van de hoeveelheid geld dat ze in het casino uitgeven. Het Harrah’s Total Rewards programma is met name gericht op spelers met een groot budget.

Deelname
Aanmelden voor het Total Rewards programma is gratis en kan bij het Total Rewards Center in een casino van Harrah’s of via de website totalrewards.com. Om lid te worden moet je minstens 21 jaar oud zijn. Na aanmelding ontvangen de deelnemers een Total Reward card.

 

Binnen het Harrah’s Total Rewards programma wordt er gewerkt met verschillende statussen, de ‘tiers’. Alle leden van het Total Rewards programma krijgen meteen de status van Gold member. Daarnaast is er een Platinum, een Diamond en een Seven Star status. Deze statussen kun je verdienen op basis van het aantal gespaarde punten.

 

Sparen
Met hun Total Rewards card sparen deelnemers 2 soorten punten: Reward credits en Tier credits. Met het sparen van Tier credits kunnen zij een status hoger komen in het programma, wat hen meer voordelen en privileges geeft. Met de Reward credits wordt gespaard voor allerlei extra’s. Deelnemers sparen credits voor onder andere:

 

  • Het spelen aan traditionele fruitautomaten (1 credit per 5 dollar) en video poker automaten (per 1 credit per 10 dollar);
  • Het spelen van ‘table games’ (poker, blackjack etc). Hier gaat de telling anders en worden punten toegekend op basis van de duur van het spel, de gemiddelde inzet en het type spel;
  • Het gebruik maken van entertainment, horeca en shops (1 credit per 1 dollar).

 

100 punten vertegenwoordigen een waarde van 1 dollar.

 

Verzilveren
De Reward credits kunnen worden ingewisseld voor geld tijdens het gokken of voor het gebruik van hotels, restaurants, shopping, SPA en golf. De Tier credits kunnen niet verzilverd worden, maar worden gebruikt om een hogere status in het Harrah’s Total Rewards programma te verkrijgen. Om je gegevens, saldo en voordelen te zien, kun je inloggen op je eigen omgeving.

 

Harrah’s Total Rewards Case Facts

  • Om een Platinum status te behalen moeten leden 5.000 Tier Credits binnen een kalenderjaar verdienen. Een Diamond status is 15.000 Tier Credits en voor de Seven Stars status zijn 150.000 Tier Credits nodig.
  • Wanneer de deelnemer zijn of haar e-mailadres opgeeft, dan ontvangt hij of zij bonus Tier credits en exclusieve en gepersonaliseerde aanbiedingen via e-mail.
  • Telkens wanneer een Total Rewards- klant terugkeert naar een hotel of casino van Harrah’s, worden zijn of haar gegevens bijgewerkt.
  • Door middel van de kaart wordt van elke speler bijgehouden hoe lang hij speelt en hoeveel geld hij uitgeeft.
  • Op basis van de verzamelde informatie (o.a. spelgegevens, demografische gegevens en hotelreserveringssysteem) wordt een gepersonaliseerd marketingprogramma opgesteld.
  • Harrah’s heeft zijn klanten opgedeeld in 90 segmenten (klantwaarden).

 


Quote

Wim van Grembergen, Babylonia:

“Het paradepaardje van de strategie van Harrah’s is het Total Rewards-programma. Wanneer de goklustigen binnenkomen bij de hotels of casino’s van Harrah’s, wordt hen gevraagd of ze belangstelling hebben voor een Total Rewards-kaart, hoewel het gebruik ervan niet verplicht is. Deelnemers aan het Total Rewards-programma moeten informatie opgeven over hun geslacht, leeftijd, adres en de spellen die ze willen spelen.”

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events