Naam
Organisatie
Sector
Land
Sinds
Type programma
Benefits
Dragers
Thematiek
Status
Dior heeft het ‘My Exclusive Loyalty Program’ opgericht om klanten die schoonheidsproducten (parfum, huidverzorging en/of make-up) kopen te verwennen. Klanten kunnen zich gratis aanmelden en ontvangen daarna voordelen gebaseerd op hun aankopen en deelname aan de verschillende quizzes, tutorials, en opdrachten op het platform.
Meer kopen = meer verdienen
In het loyaliteitsprogramma zijn verschillende statussen te onderscheiden. Hierbij geldt: hoe hoger de status, hoe meer exclusieve voordelen de deelnemer ontvangt. De toekomstige status van een lid is afhankelijk van het aantal aankopen dat de deelnemer doet gedurende een periode van 12 maanden. Hierbij geldt dat meerdere aankopen op één dag gezien worden als één aankoop.
In totaal zijn er mogelijke statussen die een deelnemer kan verdienen. Alle nieuwe leden beginnen als Pearl status. Deelnemers kunnen toegang krijgen tot de Silver status als zij de volgende twaalf maanden twee uitgaven doen van meer dan 150 dollar. Vervolgens kan de Gold status bereikt worden door drie uitgaven te doen die samen meer dan 500 dollar zijn óf één uitgave te doen van 900 dollar. Tot slot, de Platinum status is voor deelnemers die vier aankopen doen van 900 dollar in één jaar.
Naast het verdienen van een status met hun aankopen kunnen deelnemers ook meedoen met verschillende challenges op het platform van Dior. Via deze challenges kunnen zij ‘lucky charms’ bemachtigen die zij vervolgens kunnen inzetten om exclusieve prijzen te winnen.
Hoe werkt het?
Deelname aan het My Exclusive Loyalty Program van Dior is eenvoudig. Klanten van het modemerk hoeven hiervoor alleen de volgende stappen te doorlopen:
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.