Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

H&M breidt spaarprogramma uit

Het spaarprogramma van kledingmerk H&M bestaat al een tijdje. In 2019 werd het programma uitgebreid: wanneer klanten minimaal 400 euro per jaar uitgeven bij H&M, kunnen zij Plus Member worden. Als Plus Member krijgen klanten bovenop de standaard voordelen nog meer extra’s, waaronder unieke toegang tot speciale collecties en Plus-verrassingsaanbiedingen.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
6 mei 2021
LOYALTY PROGRAM
CASE

H&M breidt spaarprogramma uit

Het spaarprogramma van kledingmerk H&M bestaat al een tijdje. In 2019 werd het programma uitgebreid: wanneer klanten minimaal 400 euro per jaar uitgeven bij H&M, kunnen zij Plus Member worden. Als Plus Member krijgen klanten bovenop de standaard voordelen nog meer extra's, waaronder unieke toegang tot speciale collecties en Plus-verrassingsaanbiedingen.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

H&M Conscious points
Hennes & Maurits
B2C
Nederland
2021

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaarprogramma
Korting, beloningen
App, website
Retail
Actief
Hennes & Maurits
Hennes & Maurits
HENNES EN MAURITS Hennes & Mauritz is een Zweedse modeketen met kleding voor zowel volwassenen als kinderen.
HENNES EN MAURITS Hennes & Mauritz is een Zweedse modeketen met kleding voor zowel volwassenen als kinderen.
Het spaarprogramma van kledingmerk H&M bestaat al een tijdje. In 2019 werd het programma uitgebreid: wanneer klanten minimaal 400 euro per jaar uitgeven bij H&M, kunnen zij Plus Member worden. Als Plus Member krijgen klanten bovenop de standaard voordelen nog meer extra’s, waaronder unieke toegang tot speciale collecties en Plus-verrassingsaanbiedingen.

 

 

 

Hoe werkt het?

H&M Members sparen conscious punten door duurzame keuzes te maken. Dit kan op verschillende manieren:

  • Members ontvangen 1 conscious punt voor elke euro die zij uitgeven aan de H&M Conscious collectie.
  • Members die oude kleding inleveren bij H&M ontvangen een bonusvoucher. Dit initiatief wordt verder uitgebreid: bij inlevering van oude kleding sparen zij nu ook 20 conscious punten.
  • Wanneer members de winkel bezoeken en een eigen tas meenemen voor hun aankopen, wordt dit ook beloond met 3 conscious punten.
  • Wanneer members kiezen voor een klimaatvriendelijke levering van een bestelling die zij online plaatsen, ontvangen zij 3 conscious punten.
Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events