
Naam
Organisatie
Sector
Land
Sinds
Type programma
Benefits
Dragers
Thematiek
Status
Deelname
Iedereen ouder dan 18 jaar en woonachtig in de VS kan deelnemen aan het programma. Aanmelden voor Hyundai Rewards kan wanneer je een myHyundai.com account hebt. Zowel het aanmaken van een myHyundai.com account als het aanmelden voor Rewards kan online. Voor deelname hoef je niet in het bezit te zijn van een Hyundai.
Sparen
De punten kunnen op twee manieren worden gespaard. Indien je als lid het onderhoud op je huidige Hyundai laat uitvoeren bij één van de aangesloten dealers, ontvang je 5% van de totale kosten in punten retour. Wanneer je online winkelt in de Hyundai Rewards Online Mall, een online shopping portal waar leden toegang hebben tot meer dan 3.000 online winkels (waaronder grote retailers zoals Walmart, Target, Home Depot, Sports Authority etc.), ontvang je 5% of meer (afhankelijk van de online winkel) van je aankoopbedrag in punten. Het exacte aantal punten dat je ontvangt bij het winkelen in de online shopping portal, verschilt per winkel en kan tussentijds veranderen. Punten zijn gebaseerd op het aankoopbedrag en worden automatisch toegevoegd en bijgehouden op je persoonlijke Hyundai Rewards accountpagina. Eén punt is gelijk aan 0,01 USD.
Verzilveren
De punten kunnen verzilverd worden door een voucher te maken op de website van Hyundai Rewards. Deze voucher kan worden geprint, gemaild of op je mobiele telefoon worden opgeslagen en gebruikt worden voor korting op een service of op de aanschaf/lease van een Hyundai bij één van de 700 aangesloten dealers.
Communicatie
Hyundai Rewards wordt gecommuniceerd bij de aangesloten dealers en op de website van Hyundai. Leden wordt geadviseerd om de (mobiele) website goed in de gaten te houden zodat ze altijd op de hoogte te zijn van de laatste kortingen en acties.
“This program creates a stronger bond between Hyundai Motor America, its dealers and owners. We believe with this platform we are entering the next phase of loyalty with the ultimate goal of rewarding our owners for their support. We started an interactive rewards program to make the car ownership experience as easy as possible, lower the cost of ownership and help with that next Hyundai vehicle purchase.”
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.