Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Inclusieve arbeidsvoorwaarden op maat!

LOYALTY PROGRAM

CASE

Mirte van der Werff
Mirte van der Werff
24 februari 2025
LOYALTY PROGRAM
CASE

Inclusieve arbeidsvoorwaarden op maat!

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Benefits platform
Alleo
B2B
Nederland / Duitsland
2021

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Voordeelprogramma
Korting
App
Employer branding
Actief
Alleo
Alleo
Alleo heeft een platform en een app ontwikkeld waarmee werknemers meer controle krijgen over hun compensatie en zo meer koopkracht kunnen realiseren. Werkgevers kunnen flexibele en fiscaal aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden aanbieden, afgestemd op de levensfase en behoeften van hun medewerkers.
Alleo heeft een platform en een app ontwikkeld waarmee werknemers meer controle krijgen over hun compensatie en zo meer koopkracht kunnen realiseren. Werkgevers kunnen flexibele en fiscaal aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden aanbieden, afgestemd op de levensfase en behoeften van hun medewerkers.

Onze arbeidsmarkt is diverser dan ooit, met Generatie Z, Millennials, Generatie X en Babyboomers actief op de werkvloer. Maar liefst 41% van de werknemers geeft aan dat de huidige arbeidsvoorwaarden niet aansluiten op hun persoonlijke behoeften. Alleo (All Earnings Optimised) biedt hiervoor een oplossing met arbeidsvoorwaarden die net zo persoonlijk en divers zijn als de generaties op de arbeidsmarkt zelf.
 
Flexibel inzetbaar
Of je nu interesse hebt in een korting op je boodschappen, wilt besparen op verzekeringen of exclusieve deals wilt ontvangen voor je volgende vakantie. Bij Alleo kunnen werknemers kiezen uit meer dan 250 secundaire arbeidsvoorwaarden, 10.000 sportlocaties en 100.000 opleidingen & trainingen op één plek. De traditionele one-size-fits-all aanpak in arbeidsvoorwaarden is niet langer toereikend. Flexibele arbeidsvoorwaarden stellen medewerkers in staat hun pakket samen te stellen op basis van hun levensfase en behoeften. Dit resulteert in een eerlijkere waargenomen waardering van het totale arbeidsvoorwaardenpakket.
 
Hogere medewerkersretentie
De voordelen en keuzevrijheid helpen werkgevers niet alleen om nieuw talent aan te trekken, maar zorgen er ook voor dat bestaande werknemers meer geneigd zijn loyaal te blijven aan de werkgever. Loyaliteit wordt versterkt door autonomie, wederzijds respect, ontwikkelingsmogelijkheden en het erkennen en ondersteunen van persoonlijke behoeften en ambities. Door medewerkers zelf te laten kiezen welke voordelen het beste aansluiten bij hun persoonlijke situatie, voelen ze zich meer gewaardeerd. Deze waardering vertaalt zich in een hogere medewerkerstevredenheid en daarmee tot een hogere loyaliteit naar de werkgever.
 
Het succes van Alleo
Met een totaal van 8,2 miljoen euro aan investeringen sinds de oprichting in 2021, zet Alleo koers naar verdere (internationale) groei. Inmiddels maken 100.000+ werknemers gebruik van de voordelen van Alleo, waaronder Dunck Loyalty. Wat ooit voornamelijk een platform was voor startups, scale-ups en mkb-bedrijven, heeft Alleo nu ook grote ondernemingen zoals Picnic, Van Lanschot Kempen, Red Bull, YoungCapital en Van der Valk aangetrokken.
 

Bronnen:
Alleo bron 1
Alleo bron 2

Mirte van der Werff

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.