Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Josh V lanceert privilegeprogramma

Fashion- en lifestylemerk Josh V heeft een nieuw loyaliteitsprogramma gelanceerd: JOSH V SOCIETY. Klanten van Josh V kunnen gratis sparen voor speciale extra’s en kunnen toegang verdienen tot unieke privileges. Met dit programma wilt het kledingmerk een positieve klantervaring bieden en haar trouwe klanten extra belonen.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
11 mei 2021
LOYALTY PROGRAM
CASE

Josh V lanceert privilegeprogramma

Fashion- en lifestylemerk Josh V heeft een nieuw loyaliteitsprogramma gelanceerd: JOSH V SOCIETY. Klanten van Josh V kunnen gratis sparen voor speciale extra's en kunnen toegang verdienen tot unieke privileges. Met dit programma wilt het kledingmerk een positieve klantervaring bieden en haar trouwe klanten extra belonen.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

JOSH V Society
Josh V
B2C
Nederland
2021

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Privilegeprogramma
Extra’s, privileges
App, website
Webshop
Actief
Josh V
Josh V
JOSH V Het Nederlandse modemerk JOSH V is in 2011 opgericht. Het merk staat bekend om haar stijlvolle en elegante collecties voor vrouwen.
JOSH V Het Nederlandse modemerk JOSH V is in 2011 opgericht. Het merk staat bekend om haar stijlvolle en elegante collecties voor vrouwen.
Fashion- en lifestylemerk Josh V heeft een nieuw loyaliteitsprogramma gelanceerd: JOSH V SOCIETY. Klanten van Josh V kunnen gratis sparen voor speciale extra’s en kunnen toegang verdienen tot unieke privileges. Met dit programma wilt het kledingmerk een positieve klantervaring bieden en haar trouwe klanten extra belonen.

 

Hoe werkt het?

Na het aanmaken van een account ontvangen consumenten per besteedde euro 10 JV Luxury Credits. Ook kunnen er extra punten worden verzameld door het ‘refer a friend’-programma. Met de gespaarde punten kunnen klanten onder andere kortingen op services en exclusieve cadeaus van aangesloten partnermerken ontvangen. De partnermerken die op dit moment zijn aangesloten zijn onder andere Cosmo Hairstyling, Rituals en Ogé. Josh V geeft aan het het aanbod van partnermerken te blijven vernieuwen.

Daarnaast kan er ook gespaard worden voor verschillende privileges zoals pre-launches en early acces tot evenementen en items van Josh V. Dit biedt klanten die deelnemen aan het programma eerder toegang tot unieke producten en evenementen dan reguliere klanten.

Afhankelijk van de bestedingen van de klant zijn binnen het programma drie verschillende niveaus te behalen:

  • Silver: Wanneer de klant in de afgelopen 12 maanden tot 249 euro heeft uitgegeven
  • Gold: Wanneer de klant in de afgelopen 12 maanden 250 tot 749 euro heeft uitgegeven
  • Platinum: Wanneer de klant in de afgelopen 12 maanden meer dan 750 euro heeft uitgegeven.

Hoe hoger het behaalde niveau, hoe uitgebreider en exclusiever de extra’s en privileges. Zo krijgen klanten binnen niveau silver een verjaardagscadeau, ontvangen klanten binnen niveau gold exclusieve rewards en krijgen klanten binnen niveau platinum eerder toegang tot de sale.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.