fbpx
Loyalty Program

CASE: Jouw Extravoordeelkaart

Lees hier alles over de Kruidvat extravoordeelkaart waarbij klanten profiteren van kortingen en sparen voor producten.

Loyalty ProgramCase 30 april 2011
Jouw Extravoordeelkaart
Naam Jouw Extravoordeelkaart
Organisatie Kruidvat
Sector Retail
Land Nederland
Sinds April 2011
Type programma Voordeel- en spaarprogramma
Benefits Korting & sparen voor producten
Dragers Klantenkaart
Thematiek Korting en voordelen voor Kruidvatklanten
Status Actief

Kruidvat

Kruidvat is marktleider in de health- & beautymarkt in Nederland en België met meer dan drie miljoen wekelijkse klanten. Het bedrijf heeft meer dan 1.000 winkels en meer dan 15.000 medewerkers die elke dag weer het beste uit zichzelf halen om het motto waar te maken: Steeds verrassend, altijd voordelig!

Om klanten loyaler te maken, heeft Kruidvat de Jouw extravoordeelkaart opgezet. Een kaart die enerzijds recht geeft op dagelijkse, persoonlijke korting en anderzijds de klant laat sparen voor cadeaus. Jouw extravoordeelkaart is voor iedereen gratis te verkrijgen in de filialen van Kruidvat. Klanten kunnen zich online registreren.

Sparen

Is de extravoordeelkaart eenmaal geregistreerd, dan ontvangt de gebruiker welkomstpunten.

Bij elke € 1,- die men in een filiaal in Nederland besteedt, wordt 1 punt gespaard. Voorwaarde is dat de Jouw extravoordeelkaart wordt gescand bij de kassa. Het puntensaldo is op de kassabon te zien na elke aankoop. Ook is online het saldo te checken. Indien klanten voldoende punten hebben gespaard krijgen zij een online aanbieding om een aangeboden product gratis uit de winkel af nemen. Hierbij is een geprinte kortingscoupon vereist.

Jouw Extravoordeelkaart voordeel

Kruidvat houdt klanten, die bij registratie hun e-mailadres opgeven, dagelijks of wekelijks op de hoogte van wisselende aanbiedingen. Door verschillende interessegebieden en het aankoopgedrag te onderscheiden, voorziet Kruidvat kaarthouders van ‘customized’ aanbiedingen. Klanten kunnen aantrekkelijke aanbiedingen bewaren en een bijbehorende kortingscoupon printen. Met de geprinte kortingscoupon en de pas kan het product met korting worden gekocht in de winkel.

Case Quote

Gerard van Breen, algemeen directeur Kruidvat:

“Met de extravoordeelkaart kunnen we nog beter inspelen op de persoonlijke behoeftes van klanten en ze voorzien van kortingen, bijzondere aanbiedingen en belevenissen die aansluiten bij hun persoonlijke interesses en wensen.”

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Delen
Reacties
Plaats een reactie

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: