Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Kaarten zijn opnieuw geschud

Met de Kaartclub van Hallmark

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
25 november 2021
LOYALTY PROGRAM
CASE

Kaarten zijn opnieuw geschud

Met de Kaartclub van Hallmark

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

De Kaartclub
Hallmark
B2C
Nederland
2021

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaarprogramma
Voordelen, korting
Website
Wenskaarten
Actief
Hallmark
Hallmark
Hallmark is een online platform waarop mensen wenskaarten kunnen bestellen en verzenden voor alle bijzondere momenten die men met elkaar wil delen. Naast wenskaarten kunnen ook cadeaus en stationary besteld worden. Zo willen zij iedereen helpen en inspireren om contact te houden met dierbaren.
Hallmark is een online platform waarop mensen wenskaarten kunnen bestellen en verzenden voor alle bijzondere momenten die men met elkaar wil delen. Naast wenskaarten kunnen ook cadeaus en stationary besteld worden. Zo willen zij iedereen helpen en inspireren om contact te houden met dierbaren.
Met de Kaartclub van Hallmark

Met het nieuwe spaarprogramma van Hallmark, de Kaartclub, sparen de klanten punten voor leuke benefits. Met het nieuwe spaarprogramma verdwijnt de ouderwetse stempelkaart die Hallmark voorheen aanbood. Bij de eerdere stempelkaart kreeg men na tien bestellingen een presentje. Het nieuwe spaarprogramma zit ingenieuzer in elkaar.

 

Hoe werkt het?

De Kaartclub stimuleert mensen om dierbaren te blijven verrassen met een leuk kaartje. Wanneer een klant is ingelogd en een wenskaart bestelt, spaart hij/zij automatisch punten. Per kaart worden 5 punten verdiend. Als er een cadeau bij de kaart besteld wordt, dan krijgt de klant in totaal 10 punten voor de bestelling. Wanneer er meerdere kaarten besteld worden, bestaat er een maximum van 15 punten per bestelling.

 

In het programma wordt er gebruikt gemaakt van een multi-layer opbouw.  Elk niveau staat voor andere voordelen en verassingen. De niveaus zijn als volgt:

 

  • Hart van Brons: Hierbij krijgt de klant een welkomstcadeau en spaart hij/zij voor gratis wenskaarten. Wanneer de geboortedatum is ingevuld ontvangt de klant ook een cadeau op zijn/haar verjaardag.
  • Hart van Zilver: In het tweede niveau spaart men naast gratis wenskaarten ook voor unieke kortingsvouchers, verrassingen en cadeaus.
  • Hart van Goud: Het hoogste niveau staat voor de meeste benefits. Klanten in dit level sparen voor gratis wenskaarten, unieke kortingsvouchers, verrassingen, cadeaus en korting op piekmomenten in het jaar.

 

Om lid te worden van de Kaartclub hoeft men enkel een account aan te maken op Hallmark.nl en het account te verifiëren via een verificatiemail.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events