Het nieuwe spaarprogramma
Naam
Organisatie
Sector
Land
Sinds
Type programma
Benefits
Dragers
Thematiek
Status
Cosmeticamerk KIKO Milano heeft een eigen loyaliteitsprogramma ontwikkeld, waarbij klanten met zogenoemde KISSES kunnen sparen voor verschillende voordelen.
Het programma bevat een multi-layer structuur, die bestaat uit twee lagen: LOVE en ADORE. Iedere klant die zich in de winkel of via de website en app aanmeldt voor het programma start in het LOVE niveau. Klanten die meer dan €200,- per jaar uitgeven, komen in het ADORE niveau terecht. Beide niveaus hebben eigen voordelen:
LOVE:
ADORE:
Met 800 gespaarde KISSES-points krijgen klanten €4,00 korting op hun volgende aankoop. Voor elke 100 KISSES-points die bovenop de eerdere 800 points worden gespaard, ontvangt de klant €0,50 extra korting.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.