fbpx
Loyalty Program

CASE: Kisses van KIKO

Het nieuwe spaarprogramma

Loyalty ProgramCase 7 november 2021
Kisses van KIKO
Naam KIKO Kisses
Organisatie KIKO Milano
Sector B2C
Land Nederland
Sinds 2021
Type programma Spaarprogramma
Benefits Korting
Dragers App, website
Thematiek Cosmetica
Status Actief

KIKO Milano

KIKO Milano is een cosmeticamerk dat make-up, schoonheids- en huidverzorgingsproducten verkoopt. De winkelketen werd in 1997 opgericht in Milaan. Het merk is sinds een paar jaar ook steeds vaker in Nederland terug te vinden.

Cosmeticamerk KIKO Milano heeft een eigen loyaliteitsprogramma ontwikkeld, waarbij klanten met zogenoemde KISSES kunnen sparen voor verschillende voordelen.

Hoe werkt het?

Punten sparen

Het programma bevat een multi-layer structuur, die bestaat uit twee lagen: LOVE en ADORE. Iedere klant die zich in de winkel of via de website en app aanmeldt voor het programma start in het LOVE niveau. Klanten die meer dan €200,- per jaar uitgeven, komen in het ADORE niveau terecht. Beide niveaus hebben eigen voordelen:

LOVE:

  • 10 KISSES-points voor elke euro die een klant uitgeeft
  • Een welkomstbonus van 50 punten bij registratie
  • Een kortingsbon van €5,00 als verjaardagscadeau
  • Aanbiedingen en toegang tot speciale evenementen

ADORE:

  • 15 KISSES-points voor elke euro die een klant uitgeeft
  • Een kortingsbon van €10,00 als verjaardagscadeau
  • Aanbiedingen en toegang tot speciale evenementen

Kiko Kisses

Punten verzilveren

Met 800 gespaarde KISSES-points krijgen klanten  €4,00 korting op hun volgende aankoop. Voor elke 100 KISSES-point die bovenop de eerdere 800 points worden gespaard, ontvangt de klant €0,50 extra korting.

 

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: