Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Hoogvliet Klantenkaart

Bij supermarktketen Hoogvliet krijgen houders van de Hoogvliet klantenkaart op twee manieren voordelen: zij kopen spaarpunten die met de tijd in waarde vermeerderen en krijgen extra voordeel op de lopende spaaracties.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Lees hier meer over de Hoogvliet klantenkaart waarbij deelnemers sparen voor extra kortingen en voordelen ontvangen.
Redactie LoyaltyFacts
30 november 2010
LOYALTY PROGRAM
CASE

Hoogvliet Klantenkaart

Bij supermarktketen Hoogvliet krijgen houders van de Hoogvliet klantenkaart op twee manieren voordelen: zij kopen spaarpunten die met de tijd in waarde vermeerderen en krijgen extra voordeel op de lopende spaaracties.

Lees hier meer over de Hoogvliet klantenkaart waarbij deelnemers sparen voor extra kortingen en voordelen ontvangen.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Hoogvliet Klantenkaart
Hoogvliet
Retail
Nederland
Onbekend

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaarprogramma
Voordelen & Kortingen
Klantenkaart
Sparen voor korting op boodschappen
Actief
Het Hoogvliet logo
Het Hoogvliet logo
Hoogvliet
Hoogvliet
Hoogvliet Supermarkten is een supermarktketen met moderne winkels in Zuid-Holland, Noord-Holland, Utrecht en Gelderland. Het service- en distributiecentrum bevindt zich in Alphen aan den Rijn. De organisatie telt in totaal ruim 5.000 enthousiaste medewerkers met gevoel voor kwaliteit, service en klantgerichtheid.
Hoogvliet Supermarkten is een supermarktketen met moderne winkels in Zuid-Holland, Noord-Holland, Utrecht en Gelderland. Het service- en distributiecentrum bevindt zich in Alphen aan den Rijn. De organisatie telt in totaal ruim 5.000 enthousiaste medewerkers met gevoel voor kwaliteit, service en klantgerichtheid.
Bij supermarktketen Hoogvliet krijgen houders van de Hoogvliet klantenkaart op twee manieren voordelen: zij kopen spaarpunten die met de tijd in waarde vermeerderen en krijgen extra voordeel op de lopende spaaracties.

Sparen
De klanten kopen bij de kassa punten ter waarde van 1 eurocent. Deze kosten worden opgeteld bij het saldo van de kassabon. Bij de kassa boekt de caissière de spaarpunten bij door het scannen van de Hoogvliet Klantenkaart. De klant ziet een overzicht van het puntensaldo op de kassabon. De spaarpunten die de klant koopt, worden na verloop van tijd meer waard. De kaarthouder ontvangt van Hoogvliet 6% premie over de opgenomen punten. De klant kan op de website van Hoogvliet zien hoeveel de spaarpunten waard zijn door middel van een rekenmodel.

 

Verzilveren
Het opnemen van de gespaarde punten kan eveneens bij de kassa. Het aantal punten wordt in cash uitgekeerd met de premie van 6% of de boodschappen kunnen ermee worden betaald. De punten kunnen allemaal tegelijk of voor een gedeelte worden opgenomen.

 

Voordelen
Daarnaast biedt de Hoogvliet Klantenkaart extra korting op lopende spaaracties. Bij elke 10 euro aan boodschappen ontvangt de klant een spaarzegel. Bij een volle spaarkaart van 15 zegels kan er met bijbetaling een keuze worden gemaakt uit het geselecteerde assortiment. Indien de klant afrekent met de klantenkaart, ontvangt hij of zij extra korting.

 

Hoogvliet Klantenkaart Case facts:

  • Bij iedere besteding van 10 eurocent kan de klant voor 1 eurocent een spaarpunt kopen
  • Bij het in gebruik nemen van een klantenkaart bij Hoogvliet koppelt de klant een pincode aan de klantenkaart voor bescherming tegen misbruik.
  • De spaarpunten kunnen alleen verzilverd worden in de vestiging waar de klantenkaart is uitgegeven.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events