Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Klantloyaliteit programma Mitsubishi

Klantloyaliteit programma Mitsubishi. Voor Mitsubishirijders heeft Mitsubishi een klantloyaliteit programma opgezet, met als doel om klantkennis van Mitsubishi rijders op te bouwen en daarmee de Mitsubishi rijder een loyale klant te maken. Tot 2007 konden autodealers deze gegevens via de RDW verkrijgen, maar door een wijziging in de privacywetgeving had Mitsubishi deze mogelijkheid vrij plotseling niet meer.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Klantloyaliteit programma Mitsubishi
Redactie LoyaltyFacts
30 juni 2009
LOYALTY PROGRAM
CASE

Klantloyaliteit programma Mitsubishi

Klantloyaliteit programma Mitsubishi. Voor Mitsubishirijders heeft Mitsubishi een klantloyaliteit programma opgezet, met als doel om klantkennis van Mitsubishi rijders op te bouwen en daarmee de Mitsubishi rijder een loyale klant te maken. Tot 2007 konden autodealers deze gegevens via de RDW verkrijgen, maar door een wijziging in de privacywetgeving had Mitsubishi deze mogelijkheid vrij plotseling niet meer.

Klantloyaliteit programma Mitsubishi

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Mijnmitsubishi.nl
Mitsubishi Motor Sales Nederland
Automotive
Nederland
2008

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Affiniteitsprogramma
Voordelen & Informatie
Geen
Klantkennis opbouwen
Niet actief
Mitsubishi logo
Mitsubishi logo
Mitsubishi Motor Sales Nederland
Mitsubishi Motor Sales Nederland
Mitsubishi Motor Sales Nederland B.V. is de officiële distributeur in Nederland van de personenauto’s van Mitsubishi Motors Corporation. Mitsubishi Motors ontwikkelt auto’s in Japan met een aantrekkelijk, no-nonsense design en geavanceerde techniek. Voor mensen overal ter wereld, die op zoek zijn naar een unieke, compromisloze rijervaring.
Mitsubishi Motor Sales Nederland B.V. is de officiële distributeur in Nederland van de personenauto’s van Mitsubishi Motors Corporation. Mitsubishi Motors ontwikkelt auto’s in Japan met een aantrekkelijk, no-nonsense design en geavanceerde techniek. Voor mensen overal ter wereld, die op zoek zijn naar een unieke, compromisloze rijervaring.
Klantloyaliteit programma Mitsubishi. Voor Mitsubishirijders heeft Mitsubishi een klantloyaliteit programma opgezet, met als doel om klantkennis van Mitsubishi rijders op te bouwen en daarmee de Mitsubishi rijder een loyale klant te maken. Tot 2007 konden autodealers deze gegevens via de RDW verkrijgen, maar door een wijziging in de privacywetgeving had Mitsubishi deze mogelijkheid vrij plotseling niet meer.

Klantloyaliteit programma Mitsubishi deelname

Toegang tot de speciale website krijg je na registratie van het kenteken en de meldcode van de auto. Daarna kunnen contactgegevens, beroep en interesses worden geregistreerd. Op basis van de autogegevens is er voor de consument altijd informatie over zijn auto beschikbaar: wanneer APK, wanneer loopt garantie af, downloadbare instructieboekjes enz. Op basis van interesses kan de klant kaartjes winnen voor evenementen, kortingen krijgen bij partners en speciale aanbiedingen krijgen bij Mitsubishi zelf.

 

Voordelen

De deelnemer van het programma profiteert van de volgende voordelen:

  • Cruciale informatie over de eigen Mitsubishi altijd snel voorhanden
  • Altijd op de hoogte van eventuele service recalls
  • Kortingen en acties speciaal voor MijnMitsubishi leden
  • Gratis kaartjes winnen voor leuke evenementen
  • Gratis alerts voor APK- of onderhoudsbeurt
  • Direct online een serviceafspraak maken met de dealer
  • Instructieboekjes, brochures en andere downloads
  • Online autotechnisch woordenboek
  • Online archief van Mitsubishi nieuwsbrieven

 

Case Facts

  • In begin 2009 kende het programma een deelnemersaantal van 20.000.

 

Quote

General Manager Marketing & PR van Mitsubishi Nederland Willem Jan Oosterveld in Adforesult, maart 2009:

“We zijn jarenlang verwend geweest door de RDW waardoor er veel te weinig oog is geweest voor de eigen opbouw van klantgegevens. Klantencontact is voor een merk als Mitsubishi heel belangrijk. Na verkoop willen we de auto’s graag in onderhoud houden bij een dealer.”

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.