Klantloyaliteit programma Mitsubishi. Voor Mitsubishirijders heeft Mitsubishi een klantloyaliteit programma opgezet, met als doel om klantkennis van Mitsubishi rijders op te bouwen en daarmee de Mitsubishi rijder een loyale klant te maken. Tot 2007 konden autodealers deze gegevens via de RDW verkrijgen, maar door een wijziging in de privacywetgeving had Mitsubishi deze mogelijkheid vrij plotseling niet meer.
Naam
Organisatie
Sector
Land
Sinds
Type programma
Benefits
Dragers
Thematiek
Status
Toegang tot de speciale website krijg je na registratie van het kenteken en de meldcode van de auto. Daarna kunnen contactgegevens, beroep en interesses worden geregistreerd. Op basis van de autogegevens is er voor de consument altijd informatie over zijn auto beschikbaar: wanneer APK, wanneer loopt garantie af, downloadbare instructieboekjes enz. Op basis van interesses kan de klant kaartjes winnen voor evenementen, kortingen krijgen bij partners en speciale aanbiedingen krijgen bij Mitsubishi zelf.
De deelnemer van het programma profiteert van de volgende voordelen:
General Manager Marketing & PR van Mitsubishi Nederland Willem Jan Oosterveld in Adforesult, maart 2009:
“We zijn jarenlang verwend geweest door de RDW waardoor er veel te weinig oog is geweest voor de eigen opbouw van klantgegevens. Klantencontact is voor een merk als Mitsubishi heel belangrijk. Na verkoop willen we de auto’s graag in onderhoud houden bij een dealer.”
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.