Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Klantloyaliteit verhogen met LiGA actiepunten

Met LiGA actiepunten wil LiGA de klantloyaliteit verhogen van LiGA-eters  en tegelijkertijd de penetratie verhogen door nieuwe LiGA liefhebbers te veroveren. Dit wil zij bereiken met het spaarprogramma LiGA Actiepunten waar je als koper beloond wordt voor het kopen van een product met LiGA Actiepunten. Met deze actiepunten kun je meedoen aan winacties en sparen voor cadeaus en uitjes.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
16 januari 2017
LOYALTY PROGRAM
CASE

Klantloyaliteit verhogen met LiGA actiepunten

Met LiGA actiepunten wil LiGA de klantloyaliteit verhogen van LiGA-eters  en tegelijkertijd de penetratie verhogen door nieuwe LiGA liefhebbers te veroveren. Dit wil zij bereiken met het spaarprogramma LiGA Actiepunten waar je als koper beloond wordt voor het kopen van een product met LiGA Actiepunten. Met deze actiepunten kun je meedoen aan winacties en sparen voor cadeaus en uitjes.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

LiGA actiepunten
Liga
FMCG
Nederland
Augustus 2016

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaarprogramma
Cadeaus en uitjes, winacties
Website, nieuwsbrief, productverpakkingen
Tussendoortjes
Actief
Liga
Liga
Al sinds 1923 maakt LiGA lekkere en voedzame tussendoortjes voor jong en oud. Samen met voedingsdeskundigen ontwikkelt LiGA producten o.b.v. wetenschappelijke en voedingskundige inzichten. Waardoor de producten niet alleen lekker maar ook voedzaam en verantwoord zijn.
Al sinds 1923 maakt LiGA lekkere en voedzame tussendoortjes voor jong en oud. Samen met voedingsdeskundigen ontwikkelt LiGA producten o.b.v. wetenschappelijke en voedingskundige inzichten. Waardoor de producten niet alleen lekker maar ook voedzaam en verantwoord zijn.
Met LiGA actiepunten wil LiGA de klantloyaliteit verhogen van LiGA-eters  en tegelijkertijd de penetratie verhogen door nieuwe LiGA liefhebbers te veroveren. Dit wil zij bereiken met het spaarprogramma LiGA Actiepunten waar je als koper beloond wordt voor het kopen van een product met LiGA Actiepunten. Met deze actiepunten kun je meedoen aan winacties en sparen voor cadeaus en uitjes.

Hoe werkt het?

Meedoen is heel eenvoudig. Je koopt je favoriete LiGA product, checkt de actiecode in de verpakking en vult deze in op actiepunten.liga.nl. Door de actiecode in te vullen bij de winactie ding je automatisch mee naar mooie prijzen zoals:

  • Een jaar lang onbeperkt naar alle Pathé bioscopen in Nederland met een jaarabonnement Pathé Unlimited.
  • Een jaar lang gratis LiGA.
  • Een lang weekend logeren bij de boer t.w.v. € 500,-.
  • Een Cortina fiets.

Als je de actiecode invult voor de winactie worden ook automatisch de vijf LiGA actiepunten bijgeschreven. Met de actiepunten kun je sparen voor echte gezinsitems; van kinderspeelgoed en -boeken tot woonaccessoires en magazines voor de volwassen LiGA fans. Zo kun je al vijf spaarpunten inwisselen voor € 5,- korting bij Halfords maar kun je ook door sparen totdat je bijvoorbeeld 39 punten hebt en tegen bijbetaling een mini trampoline of zand- en watertafel kunt bestellen. LiGA heeft voor deze aanbiedingen een partnership opgezet met o.a. MyMepal, Janod speelgoed en FarmCamps.

 

Wisselend aanbod

In de spaarshop vind je vaste, tijdelijke en op=op aanbiedingen. De aanbiedingen wisselen heel het jaar door o.b.v. de LiGA themakalender. Je blijft eenvoudig op de hoogte van de nieuwe aanbiedingen in de spaarshop, je spaarsaldo en het actiepunten nieuws met de maandelijkse nieuwsbrief. Met de klantdata die het programma oplevert kan LiGA o.a. via de mail en website communiceren met haar (trouwe) kopers. Voor LiGA een fijne manier om haar (trouwe) kopers te waarderen en belonen. Ga er tegenaan met LiGA actiepunten!

Case facts

  • Deelname aan het spaarprogramma is gratis.
  • Je kunt zo vaak meedoen aan de winacties als je wilt.
  • Je mag maximaal tien actiecodes per deelnemer per dag invullen. Iedere actiecode is vijf actiepunten waard.
Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.