Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Klarna start met Klarna Vibe

Klarna rolt deze zomer haar spaarprogramma ‘Klarna Vibe’ uit. Klarna ziet het spaarprogramma als de volgende stap in de innovatie van het huidige betaalsysteem. Het spaarprogramma zal dit jaar in Amerika van start gaan en zal volgend jaar toetreden tot de Europese markt.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
15 juni 2020
LOYALTY PROGRAM
CASE

Klarna start met Klarna Vibe

Klarna rolt deze zomer haar spaarprogramma 'Klarna Vibe' uit. Klarna ziet het spaarprogramma als de volgende stap in de innovatie van het huidige betaalsysteem. Het spaarprogramma zal dit jaar in Amerika van start gaan en zal volgend jaar toetreden tot de Europese markt.

Klarna
Klarna
KLARNA Klarna is in 2005 in Stockholm opgericht met het doel om betalingen te vereenvoudigen. Het bedrijf biedt een betaalmethode met diverse mogelijkheden voor uitgestelde betaling.
KLARNA Klarna is in 2005 in Stockholm opgericht met het doel om betalingen te vereenvoudigen. Het bedrijf biedt een betaalmethode met diverse mogelijkheden voor uitgestelde betaling.
Klarna rolt deze zomer haar spaarprogramma ‘Klarna Vibe’ uit. Klarna ziet het spaarprogramma als de volgende stap in de innovatie van het huidige betaalsysteem. Het spaarprogramma zal dit jaar in Amerika van start gaan en zal volgend jaar toetreden tot de Europese markt.

Hoe werkt het?

Consumenten die gebruikmaken van Klarna Vibe, sparen per dollar die zij besteden één vibe. Deze dollar kan besteed worden bij meer dan 200.000 deelnemende retail-winkels wereldwijd. Gespaarde punten kunnen ingewisseld worden voor cadeaubonnen en kortingen bij winkels waar gebruikers vaak aankopen doen, waaronder Starbucks of Sephora.

Wat maakt het programma uniek?

Consumenten krijgen de mogelijkheid om op meerdere lagen korting te krijgen. Wanneer consumenten deelnemen aan het loyaliteitsprogramma van een winkel en zij bij deze winkel ook punten sparen via Klarna Vibe, kunnen zij op verschillende manieren gestapeld voordeel verkrijgen.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events