Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Love Your Body Club

Met het loyaliteitsprogramma van The Body Shop kun je punten verdienen en genieten van beloningen wanneer je winkelt.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
31 december 2019
LOYALTY PROGRAM
CASE

Love Your Body Club

Met het loyaliteitsprogramma van The Body Shop kun je punten verdienen en genieten van beloningen wanneer je winkelt.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Love Your Body Club
The Body Shop
B2C
Nederland
2009

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaarpogramma
Sparen
app, website
Retail
Actief
Het The Body Shop logo.
Het The Body Shop logo.
The Body Shop
The Body Shop
THE BODY SHOP The Body Shop International is een wereldwijde keten die op de natuur geïnspireerde en verantwoord geproduceerde beauty- en cosmeticaproducten aanbiedt, variërend van de wereldberoemde Body Butters tot populaire geuren zoals de veelverkochte White Musk®, en van inspirerende accessoires tot prachtige make-up. Vandaag de dag zijn er meer dan 2500 winkels in meer dan 60 landen wereldwijd.
THE BODY SHOP The Body Shop International is een wereldwijde keten die op de natuur geïnspireerde en verantwoord geproduceerde beauty- en cosmeticaproducten aanbiedt, variërend van de wereldberoemde Body Butters tot populaire geuren zoals de veelverkochte White Musk®, en van inspirerende accessoires tot prachtige make-up. Vandaag de dag zijn er meer dan 2500 winkels in meer dan 60 landen wereldwijd.
Met het loyaliteitsprogramma van The Body Shop kun je punten verdienen en genieten van beloningen wanneer je winkelt.

Love Your Body Club

Voor elke dollar die je online of in de winkel besteedt krijg je tien punten. Hiervoor dien je je éénmalig (online) te registreren. Vervolgens kan je bij je volgende aankopen het e-mailadres opgeven waarmee je geregistreerd bent en worden de punten automatisch toegekend.

Heb je je online aangemeld dan krijg je in eerste instantie geen lidmaatschapskaart, maar uiteraard kan je wel gewoon punten verdienen in de winkel. Bij de kassa geef je gewoon aan dat je lid bent van de club en je ontvangt gelijk je punten. Wil je toch liever wel een fysieke lidmaatschapskaart? Geef het dan aan bij een medewerker.

 

Voordelen van de Club

Voor elke €1,- die je in de winkel of online uitgeeft,ontvang je 10 punten.  Als je 500 punten hebt, ontvang je een tegoedbon van € 5,-. Daarnaast kun je bij speciale evenementen dubbele punten verdienen, de Body Shop houd je hiervan op de hoogte via de mail! Daarnaast ontvang je op je verjaardag een beloning van € 5,- via de e-mail. Je kunt de voucher in de winkel of online besteden. Verjaardagsbeloningen vervallen na 1 maand vanaf de uitgiftedatum als ze niet zijn uitgegeven. Je wordt als lid ook uitgenodigd voor exclusieve feestjes en je krijgt voorproefjes van onze nieuwe lijnen.

 

 

Goede doelen

Als lid kun je ervoor kiezen om je beloningen te doneren aan een van onze liefdadigheidspartners. Je kunt er voor kiezen om je beloningen te doneren aan De World Land Trust. De World Land Trust werft fondsen om permanent bedreigde tropische bossen en andere biodiverse leefgebieden in veel verschillende delen van de wereld te beschermen, al meer dan 25 jaar. Zij richten zich op het redden van al het leven, dat afhankelijk is van hun ecosysteem. Door het doneren van een beloning herstel je een inheemse tropische boom in het droog bos van Tumbesië in Ecuador.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events