fbpx
Loyalty Program

CASE: ‘Mango Likes You’ nu ook in Nederland

Met een grote variatie aan voordelen

Loyalty ProgramCase 26 mei 2020
‘Mango Likes You’ nu ook in Nederland
Naam Mango Likes You
Organisatie Mango
Sector B2C
Land Nederland
Sinds 2020
Type programma Spaarprogramma
Benefits Voordelen, korting
Dragers Website, app
Thematiek Retail
Status Actief

Mango

Mango is een van origine Spaanse modeketen met vestigingen wereldwijd. De meeste vestigingen richten zich voornamelijk op vrouwenkleding en -accessoires, maar een aantal vestigingen verkoopt ook kleding voor mannen.

Modeketen Mango heeft haar spaarprogramma ‘Mango Likes You’ gelanceerd in Nederland. Vorig jaar werd het programma al in Spanje en Frankrijk beschikbaar gesteld.

 

Met het programma sparen klanten voor ‘Likes’. Dit kan door middel van een aankoop bij Mango of een bezoek aan de winkel. Bij dit laatste hoeven klanten geen aankoop te doen, maar is het voldoende om in te checken in een winkel. Ook het afhalen van een bestelling en het inleveren van kleding bij een 2nd-Chances-container in de winkel levert likes op.

Mango onderscheidt zich van de spaarprogramma’s van andere modeketens in het aanbod in voordelen. Zo kan je gespaarde punten niet alleen inleveren voor korting bij de Mango, maar kan je je punten ook inzetten voor voordeel bij onder andere Pathé Thuis en Deezer. Klanten kunnen er ook voor kiezen om hun likes weg te geven aan anderen of om met hun likes bij te dragen aan solidariteitsprojecten van een goed doel, zoals Save the Children en Artsen Zonder Grenzen.

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: