Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Marktaandeel stijgt dankzij Liefhebbers

Het voordeelprogramma, genaamd Liefhebbers, bestaat sinds 2018. Momenteel zijn er meer dan 176.000 mensen lid van het programma. De leden worden ook wel Liefhebbers genoemd en waren in 2020 verantwoordelijk voor 45% van de omzet.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
24 maart 2021
LOYALTY PROGRAM
CASE

Marktaandeel stijgt dankzij Liefhebbers

Het voordeelprogramma, genaamd Liefhebbers, bestaat sinds 2018. Momenteel zijn er meer dan 176.000 mensen lid van het programma. De leden worden ook wel Liefhebbers genoemd en waren in 2020 verantwoordelijk voor 45% van de omzet.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Liefhebbers
Jan Linders
B2C
Nederland
2018

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaarprogramma
Cadeaus en korting
Liefhebbers-pas
Supermarkt
Actief
Jan Linders
Jan Linders
JAN LINDERS Jan Linders Supermarkten is in 1963 opgericht door Jan Linders. Het is een regionale supermarktketen waarvan er in 2020 62 vestigingen waren. De vestigingen zijn te vinden in het zuidoosten van Nederland.
JAN LINDERS Jan Linders Supermarkten is in 1963 opgericht door Jan Linders. Het is een regionale supermarktketen waarvan er in 2020 62 vestigingen waren. De vestigingen zijn te vinden in het zuidoosten van Nederland.
Het voordeelprogramma, genaamd Liefhebbers, bestaat sinds 2018. Momenteel zijn er meer dan 176.000 mensen lid van het programma. De leden worden ook wel Liefhebbers genoemd en waren in 2020 verantwoordelijk voor 45% van de omzet.

 

 

Hoe werkt het?

Klanten kunnen via de website van Jan Linders een account aanmaken. Nadat het account is aangemaakt, ontvangt de klant de Liefhebbers-pas. Nadat de pas geactiveerd is, kan het sparen beginnen. Bij iedere euro aan boodschappen ontvangt de klant één Liefhebbers-punt, waarmee er gespaard kan worden voor extra korting op spaaritems en voor leuke extra’s. Met Liefhebbers krijg je als consument extra’s zoals:

  • Extra aanbiedingen op producten via de nieuwsbrief en mobiele app
  • Een cadeautje op je verjaardag
  • Regelmatig verassingen zoals winacties
  • Sparen voor gratis producten
  • Sparen voor korting op producten en uitjes van de Liefhebbers-shop

Naast de mooie extra’s die de Liefhebbers kunnen verdienen, ontvangen zij direct 25 punten cadeau bij het aanmaken van een account.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.