Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

&MEER KLANTPROGRAMMA

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
21 november 2017
LOYALTY PROGRAM
CASE

&MEER KLANTPROGRAMMA

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

&Meer Klantprogramma
ABN AMRO Bank N.V.
Financieel
Nederland
/

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Vaste voordelen en aanbiedingen
Automatisch voordeel en aanbiedingen (binnen en buiten de bank)
Website, app en e-mail
Financieel en vrije tijd
Actief
ABN AMRO Bank N.V.
ABN AMRO Bank N.V.

HET KLANTPROGRAMMA

Dit programma heeft ABN AMRO ontwikkeld samen met klanten. &Meer is een klantprogramma dat de deelnemers niets kost maar wel elke maand voordeel oplevert. Automatisch én naar keuze. Dit sympathieke programma geeft klanten geld terug voor de kosten van het betaalpakket en een extraatje op het spaargeld. Daarnaast kunnen deelnemers ook gebruik maken van vele verschillende tijdelijke voordelen en kortingen. Zowel op wisselende producten van de bank (bijvoorbeeld cashback bij verzekeringen) als wekelijks nieuwe kortingen bij (web) winkels en bij evenementen. Klanten kunnen deze voordelen gemakkelijk vinden en gebruiken via de &Meer app en online.

 

ZILVER EN GOUD

&Meer heeft twee voordeelniveaus. Je niveau is afhankelijk van hoe actief je bankiert bij ABN AMRO. Kortom: hoe meer bankzaken je hebt bij ABN AMRO, hoe groter je voordeel.  Met producten uit 1-4 soorten bankzaken bij ABNAMRO krijg je de voordelen van Zilver. Bij producten uit 5 of meer soorten bankzaken krijg je de voordelen van Goud. De niveaus worden dus bepaald door het aantal verschillende soorten bankzaken, niet het totaal aan producten. Bij meerdere spaarrekeningen telt dit dus als één.

 

AUTOMATISCH VOORDEEL

Elke maand krijgen klanten tot wel 20% geld terug voor de kosten van het betaalpakket. Dit voordeel krijg je direct zodra je deelnemer bent geworden van het klantprogramma. Dit gaat automatisch, hier hoeft de klant niks voor te doen. Ook ontvang je elk kwartaal een extraatje naast het sparen. De hoogte van deze voordelen hangt af van je voordeelniveau.

 

VOORDELEN BIJ DE BANK ÉN KORTING BIJ WINKELS

Om het interessant en aantrekkelijk te houden voor klanten biedt &Meer wekelijks wisselende kortingen bij winkels én bij evenementen. Hierbij  krijg je altijd de beste korting van het moment. Daarnaast krijg je ook de beste aanbiedingen voor producten en services van ABN AMRO. Deze wisselen regelmatig.

 

 

Klanten krijgen 6 garanties van &Meer:

  • Maandelijks automatisch geld terug voor je betaalpakket
  • Elk kwartaal een extraatje op je spaarrekening
  • Extra voordeel bovenop vele bankaanbiedingen
  • Elke week de beste aanbiedingen bij winkels en evenementen
  • Je privacy is in goede handen
  • Kosteloos en zonder verplichtingen
Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events