Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Ga voor een bijzondere Bijenkorf-ervaring

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
10 februari 2022
LOYALTY PROGRAM
CASE

Ga voor een bijzondere Bijenkorf-ervaring

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

De Bijenkorf Membership
De Bijenkorf
B2C
Nederland
2022

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Benefit programma
Voordelen en ervaringen
App en website
Gemak en extra’s
Actief
De Bijenkorf
De Bijenkorf
De Bijenkorf is een Nederlandse warenhuisketen opgericht in 1870. De Bijenkorf is inmiddels uitgegroeid van een kleine fourniturenwinkel tot een warenhuis in het bovenste marktsegment met vestigingen in 7 grote steden in Nederland. Ook heeft de Bijenkorf recent webshops geopend in België, Duitsland en Frankrijk.
De Bijenkorf is een Nederlandse warenhuisketen opgericht in 1870. De Bijenkorf is inmiddels uitgegroeid van een kleine fourniturenwinkel tot een warenhuis in het bovenste marktsegment met vestigingen in 7 grote steden in Nederland. Ook heeft de Bijenkorf recent webshops geopend in België, Duitsland en Frankrijk.

Het loyaliteitsprogramma van de Bijenkorf, de Bijenkorf Membership, is onlangs uitvoerig vernieuwd en uitgebreid. De warenhuisketen wil de focus meer op beleving richten en besloot daarom een vernieuwd programma te introduceren. Als member krijg je nu nog meer inspirerende masterclasses, verassende events en heb je altijd een persoonlijke stylist tot je beschikking.

 

In dit vernieuwde programma is geen plek meer voor een financieel product en sparen voor kortingen. Op 1 april 2022 stopt de Bijenkorf met de verstrekking van de Bijenkorf Card, wat onderdeel was van het loyaliteitsprogramma van de keten.

 

Hoe werkt het nieuwe loyaliteitsprogramma?

Bij de Bijenkorf is iedereen bijzonder, maar voor hun members gaat de keten altijd nog een stapje verder! In het programma wordt gewerkt met twee niveaus. Elk niveau staat voor andere voordelen en verassingen. De niveaus zijn:

 

  • Member (standaard): Dit is het eerste niveau. Hierbij krijgt de klant gratis bezorging en retourneren van online aankopen, toegang tot bijzondere evenementen, speciale memberaanbiedingen, een persoonlijke stylist en een digitale kassabon.
  • Member+: Dit is het tweede niveau. Als member+ heb je een extra streepje voor. Je profiteert hierdoor van nog meer bijzondere voordelen. Je wordt member+ op basis van je besteding (750,- per jaar). Hierbij heb je alle voordelen van niveau ‘Member’, maar daarnaast krijg je unieke toegang tot speciale collecties, bonusvouchers, exclusieve winacties, een cadeautje op je verjaardag en kun je sparen voor de mooiste cadeaus.

 

Om member te worden van de Bijenkorf Membership kan je online gratis een account aanmaken. Als je bij iedere aankoop je klantenpas laat zien of zorgt dat je online bent ingelogd, kun je profiteren van mooie voordelen bij de Bijenkorf!

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events