Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Memberries sparen bij Marc O'Polo

LOYALTY PROGRAM

CASE

Chrissy Strengers
Chrissy Strengers
10 augustus 2022
LOYALTY PROGRAM
CASE

Memberries sparen bij Marc O'Polo

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Marc O’Polo MEMBERS
Marc O’Polo
B2C
Nederland
Onbekend

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaarprogramma
Waardebonnen
Kaart, website
Retail
Actief
Marc O’Polo
Marc O’Polo
Marc O’Polo is een kledingmerk uit Zweden dat zowel mannen- als vrouwenkleding aanbiedt.
Marc O’Polo is een kledingmerk uit Zweden dat zowel mannen- als vrouwenkleding aanbiedt.

Nieuwe deelnemers van het loyaliteitsprogramma van Marc O’Polo, Marc O’Polo MEMBERS, krijgen na aanmelding een uitgebreid welkomstpakket thuisgestuurd. Dit welkomstpakket bevat een waardebon van 20 euro en een unieke memberpas. Met de memberpas kunnen deelnemers sparen in de Marc O’Polo winkels, webshop én outlets.

 

 

Daarnaast maken deelnemers middels het welkomstpakket kennis met de achtergrond van het kledingmerk en wordt hen alles verteld over de voordelen die het loyaliteitsprogramma biedt. Verder worden deelnemers meegenomen in de oorsprong van het programma en het ontstaan van de Memberry, de naam van de punten die deelnemers sparen, welke refereert aan de eerste campagne van Marc O’Polo.

 

Punten sparen

Klanten kunnen Memberries sparen door aankopen van Marc O’Polo te doen. Wanneer zij een aankoop doen in een deelnemende outlet-winkel ontvangen zij een halve Memberry-punt per uitgegeven euro. In de overige deelnemende winkels ontvangen klanten een volledige Memberry-punt per euro aankoopwaarde.

 

Punten verzilveren

Twee keer per jaar ontvangen klanten vouchers voor het aantal memberries dat in de 6 maanden daarvoor hebben gespaard:

  • Vanaf 1 memberry ontvangen members een voucher van 10 euro
  • Vanaf 200 memberries ontvangen members een voucher van 20 euro
  • Vanaf 400 memberries ontvangen members een voucher van 40 euro
  • Vanaf 800 memberries ontvangen members een voucher van 60 euro
  • Vanaf 1.600 memberries ontvangen members een voucher van 80 euro

 

De vouchers kunnen binnen twee maanden worden uitgegeven in de deelnemende winkels of via de webshop.

 

Naast de mogelijkheid om te sparen voor vouchers, biedt het programma ook voordelen. Voorbeelden zijn uitnodigingen voor evenementen en eerder toegang tot de sale en Reserve & Collect, waarbij klanten online artikelen kunnen reserveren, om ze vervolgens in een winkel naar keuze te passen.

 

Chrissy Strengers

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.