Naam
Organisatie
Sector
Land
Sinds
Type programma
Benefits
Dragers
Thematiek
Status
Nieuwe deelnemers van het loyaliteitsprogramma van Marc O’Polo, Marc O’Polo MEMBERS, krijgen na aanmelding een uitgebreid welkomstpakket thuisgestuurd. Dit welkomstpakket bevat een waardebon van 20 euro en een unieke memberpas. Met de memberpas kunnen deelnemers sparen in de Marc O’Polo winkels, webshop én outlets.
Daarnaast maken deelnemers middels het welkomstpakket kennis met de achtergrond van het kledingmerk en wordt hen alles verteld over de voordelen die het loyaliteitsprogramma biedt. Verder worden deelnemers meegenomen in de oorsprong van het programma en het ontstaan van de Memberry, de naam van de punten die deelnemers sparen, welke refereert aan de eerste campagne van Marc O’Polo.
Klanten kunnen Memberries sparen door aankopen van Marc O’Polo te doen. Wanneer zij een aankoop doen in een deelnemende outlet-winkel ontvangen zij een halve Memberry-punt per uitgegeven euro. In de overige deelnemende winkels ontvangen klanten een volledige Memberry-punt per euro aankoopwaarde.
Twee keer per jaar ontvangen klanten vouchers voor het aantal memberries dat in de 6 maanden daarvoor hebben gespaard:
De vouchers kunnen binnen twee maanden worden uitgegeven in de deelnemende winkels of via de webshop.
Naast de mogelijkheid om te sparen voor vouchers, biedt het programma ook voordelen. Voorbeelden zijn uitnodigingen voor evenementen en eerder toegang tot de sale en Reserve & Collect, waarbij klanten online artikelen kunnen reserveren, om ze vervolgens in een winkel naar keuze te passen.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.