Met de kerstdagen achter de rug zijn de producten van Rituals weer op het hoogtepunt van populariteit. Een goed moment om een blik te werpen op het loyaliteitsprogramma dat dit merk aanbiedt.
LOYALTY PROGRAM
CASE
Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
28 december 2020
LOYALTY PROGRAM
CASE
Members ontvangen voordeel met My Rituals
Met de kerstdagen achter de rug zijn de producten van Rituals weer op het hoogtepunt van populariteit. Een goed moment om een blik te werpen op het loyaliteitsprogramma dat dit merk aanbiedt.
RITUALS
Rituals is een Nederlands cosmeticabedrijf met ruim 800 winkels wereldwijd.
RITUALS
Rituals is een Nederlands cosmeticabedrijf met ruim 800 winkels wereldwijd.
Met de kerstdagen achter de rug zijn de producten van Rituals weer op het hoogtepunt van populariteit. Een goed moment om een blik te werpen op het loyaliteitsprogramma dat dit merk aanbiedt.
Via het My Rituals-programma ontvangen klanten van de cosmeticawinkel verschillende voordelen en verrassingen. Zo ontvangen deelnemers bij de eerste aankoop na aanmelding een douche foam cadeau en betalen zij geen verzendkosten bij online bestellingen van minimaal €30,-. Ook krijgen ze eerder toegang tot exclusieve events en tips voor persoonlijke verzorging.
Tot slot ontvangen deelnemers van het loyaliteitsprogramma gepersonaliseerde aanbiedingen en unieke verrassingen wanneer zij meer persoonlijke gegevens delen en hun profiel verder compleet maken. Dit maakt het voor Rituals mogelijk om verder in te spelen op de wensen van haar klanten.
Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty
Gerelateerde artikelen
Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!
Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.