Het loyaliteitsprogramma van Etos heeft een (face)lift gekregen
Naam
Organisatie
Sector
Land
Sinds
Type programma
Benefits
Dragers
Thematiek
Status
Drogisterijketen Etos verwent haar klanten al lange tijd aan de hand van haar loyaliteitsprogramma ‘Mijn Etos’, wat voorheen ‘Etos Extra’ heette. We schreven er al eerder over in 2019. De drogisterij doet niet aan ‘fire-and-forget’, want Etos blijft het programma continu verbeteren. Zo ook afgelopen juni, waar ‘Mijn Etos’ met een nieuwe app naar een hoger niveau is getild.
De voordelen van ‘Mijn Etos’
Naast dat de klant dus vele mooie voordelen kan krijgen met Mijn Etos, voorziet de drogisterij haar klanten ook van persoonlijk advies middels het loyaliteitsprogramma! Wat de vraag ook is, de experts van Etos staan haar klanten graag online te woord. Zo kan er gebruik gemaakt worden van:
Uiteraard kun de klant ook altijd langskomen in de winkel voor persoonlijk advies.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.