Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Miles Attack

Bij deelname aan het loyaliteitsprogramma Miles Attack worden reisagenten beloond voor hun werkzaamheden. Op het platform komen belangrijke toeristische spelers en reisagenten  samen. Hierbij belonen de toeristische spelers de deelnemers van Miles Attack voor het boeken van reizen bij hun maatschappij. In ruil voor de boekingen kunnen de deelnemers sparen voor cadeaus.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
30 april 2018
LOYALTY PROGRAM
CASE

Miles Attack

Bij deelname aan het loyaliteitsprogramma Miles Attack worden reisagenten beloond voor hun werkzaamheden. Op het platform komen belangrijke toeristische spelers en reisagenten  samen. Hierbij belonen de toeristische spelers de deelnemers van Miles Attack voor het boeken van reizen bij hun maatschappij. In ruil voor de boekingen kunnen de deelnemers sparen voor cadeaus.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Miles Attack
GEKKO GROUP
B2B
Europa
2011

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaarprogramma
Quizzen, e-learning en enquêtes
E-mails en webshop
Leisure
Actief
GEKKO GROUP
GEKKO GROUP
De GEKKO GROUP is werkzaam in onroerend goed, hotels, gastronomie en evenementen. Alle onderdelen voldoen aan de hoogste gastronomische eisen en het gemak voor de klant is hierbij het belangrijkste doel.
De GEKKO GROUP is werkzaam in onroerend goed, hotels, gastronomie en evenementen. Alle onderdelen voldoen aan de hoogste gastronomische eisen en het gemak voor de klant is hierbij het belangrijkste doel.
Bij deelname aan het loyaliteitsprogramma Miles Attack worden reisagenten beloond voor hun werkzaamheden. Op het platform komen belangrijke toeristische spelers en reisagenten  samen. Hierbij belonen de toeristische spelers de deelnemers van Miles Attack voor het boeken van reizen bij hun maatschappij. In ruil voor de boekingen kunnen de deelnemers sparen voor cadeaus.

Om als reisagent deel te kunnen nemen aan het spaarprogramma dien je je eerst in te schrijven. Zodra je dit doet, ontvang je direct je eerste 1.000 miles. Vervolgens kun je verder gaan sparen. Elke keer dat je een boeking maakt bij een Miles Attack partner ontvang je miles. Om ervoor te zorgen dat de miles bijgeschreven worden aan je account dien je je boekingen te registreren. Dit kun je doen door tijdens het boeken Miles Attack code in te voeren op de website van de reispartner of op je eigen Miles Attack account. De miles worden dan vervolgens automatisch bijgeschreven op je account.

 

Naast dat je miles kan verdienen met boekingen die je maakt bij aangesloten partners, kun je ook punten verdienen door deel te nemen aan acties. Er worden het hele jaar door verschillende acties georganiseerd zoals vragenlijsten, quizen en e-learnings. Bovendien kun je extra miles ontvangen door collega’s aan te dragen. Je kunt net zoveel collega’s aandragen als je zelf wilt.

 

Er is geen limiet wat betreft het sparen van miles. Echter zit er wel een houdbaarheidsdatum aan de miles. Gespaarde miles zijn geldig gedurende het jaar dat je ze gespaard hebt en het daarop volgende kalenderjaar. Hierna vervallen je miles.

 

 

Verzilveren

De gespaarde miles kun je inwisselen voor cadeau’s. Op het platform staan meer dan 1.000 cadeau’s waaruit deelnemers kunnen kiezen, verdeeld over negen thema’s: mode/luxe, fijnproeven, huis, high-tech, kinderen, vrije tijd, geschenkbonnen/hotelbonnen, cosmetica en decoratie. Je ontvangt je bestelling na ongeveer vier weken thuis of op het reisbureau waar je werkt.

Miles zijn uitwisselbaar. Dus komt je collega net wat miles tekort? Dan kun je hem/haar miles schenken.

Je Miles Attack is gekoppeld aan je eigen account. Wanneer je bij een ander reisbureau gaat werken, heeft dit dus geen gevolgen voor je account.

 

 

 

Case Facts:

  • Het programma heeft 30.000 deelnemers in zes verschillende landen
  • In 2018 werd het programma in Nederland gelanceerd
Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events