Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

My Nintendo

Met My Nintendo kun je punten verzamelen voor beloningen, zoals content voor games en diverse kortingen. Om gebruik te maken van My Nintendo moet je (eenmalig) registreren. Er zijn verschillende manieren om punten te sparen, bijvoorbeeld wanneer je de app gebruikt, software koopt of als je je inlogt op andere Nintendo diensten.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
24 december 2018
LOYALTY PROGRAM
CASE

My Nintendo

Met My Nintendo kun je punten verzamelen voor beloningen, zoals content voor games en diverse kortingen. Om gebruik te maken van My Nintendo moet je (eenmalig) registreren. Er zijn verschillende manieren om punten te sparen, bijvoorbeeld wanneer je de app gebruikt, software koopt of als je je inlogt op andere Nintendo diensten.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

My Nintendo
Nintendo
Retail
Nederland
2016

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaarprogramma
Website, app
Games
Actief
Nintendo
Nintendo
Nintendo is een Japans bedrijf dat is opgericht in 1889. Het bedrijf begon als fabrikant van spelkaarten, maar is later overgestapt naar het ontwikkelen van videogames. Tegenwoordig komt op elke Nintendo console Pokémon, Mario en Zelda voor.
Nintendo is een Japans bedrijf dat is opgericht in 1889. Het bedrijf begon als fabrikant van spelkaarten, maar is later overgestapt naar het ontwikkelen van videogames. Tegenwoordig komt op elke Nintendo console Pokémon, Mario en Zelda voor.
Met My Nintendo kun je punten verzamelen voor beloningen, zoals content voor games en diverse kortingen. Om gebruik te maken van My Nintendo moet je (eenmalig) registreren. Er zijn verschillende manieren om punten te sparen, bijvoorbeeld wanneer je de app gebruikt, software koopt of als je je inlogt op andere Nintendo diensten.

Exclusieve voordelen als lid

  • Gegevens van je apps blijven bewaard.
  • Betalen met gouden punten.
  • Download games via de Nintendo website.
  • Speciaal voor jou geselecteerd nieuws.

 

Soort punten:

 

Platina punten
Met het spelen van games kun je platina punten verdienen. Bij elk spel zijn er verschillende missies die je moet voltooien om punten te verdienen. Wanneer je inlogt op je Nintendo account kan je per spel de beschikbare missies zien. Daarnaast spaar je platina punten door gebruik te maken van de Nintendo-diensten. Zo krijg je bijvoorbeeld 100 punten als je je Nintendo Network ID koppelt aan je Nintendo-account en krijg je 30 punten als je één keer per week inlogt op de Nintendo e-shop.

 

Gouden punten
Gouden punten kunnen gebruikt worden voor aankopen op de Nintendo Switch, Nintendo 3DS- of Wii U-games. Bij elke aankoop ontvang je nieuwe punten. Wanneer je een nieuwe game aanschaft, ontvang je gouden punten ter waarde van maximaal 5% van wat je hebt betaald. Bijvoorbeeld: als je in de Nintendo e-shop € 50,00 voor een spel betaald, ontvang je 250 gouden punten. Bij je volgende aankoop krijg je dan € 2,50 korting. Je gouden punten zijn, nadat je ze hebt ontvangen,  12 maanden geldig.

 

 

 

Beloningen

Je hebt punten verdiend, maar wat kan je er precies mee doen? Met je platina punten kun je korting krijgen op diverse spellen, wissel je punten in voor beloningen zoals exclusieve games en krijg je voorwerpen voor apps. Je gouden punten wissel je om aankopen voor de Nintendo Switch te doen. Dit kan in de Nintendo e-shop of op de website van Nintendo!

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events