Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

MYTOMMY

MYTOMMY is het multilayer spaarprogramma van kledingwinkel Tommy Hilfiger. Door lid te worden ontvang je vele voordelen en beloningen. Het programma bestaat uit verschillende statussen op basis van gespaarde punten. Aan de statussen zitten verschillende voordelen verbonden. 

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
22 augustus 2018
LOYALTY PROGRAM
CASE

MYTOMMY

MYTOMMY is het multilayer spaarprogramma van kledingwinkel Tommy Hilfiger. Door lid te worden ontvang je vele voordelen en beloningen. Het programma bestaat uit verschillende statussen op basis van gespaarde punten. Aan de statussen zitten verschillende voordelen verbonden. 

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

MYTOMMY
Tommy Hilfiger
B2C
Nederland
2018

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaarprogramma met multilayer structuur
Acties en voordelen
App, e-mail, sms en post
Mode en kleding
Actief
Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger is een Amerikaans kledingmerk dat onderdeel is van de eveneens Amerikaanse Tommy Hilfiger Corporation. Het merk is in 1985 opgericht door de Amerikaanse modeontwerper Tommy Hilfiger. Hij startte met een mannencollectie, waarna er inmiddels talloze kledinglijnen zijn verschenen.
Tommy Hilfiger is een Amerikaans kledingmerk dat onderdeel is van de eveneens Amerikaanse Tommy Hilfiger Corporation. Het merk is in 1985 opgericht door de Amerikaanse modeontwerper Tommy Hilfiger. Hij startte met een mannencollectie, waarna er inmiddels talloze kledinglijnen zijn verschenen.
MYTOMMY is het multilayer spaarprogramma van kledingwinkel Tommy Hilfiger. Door lid te worden ontvang je vele voordelen en beloningen. Het programma bestaat uit verschillende statussen op basis van gespaarde punten. Aan de statussen zitten verschillende voordelen verbonden. 

Spaarprogramma van Tommy Hilfiger

Om lid te worden van MYTOMMY dien je de app te downloaden en een account aan te maken door je e-mailadres en wachtwoord in te geven.  Vervolgens kun je starten met sparen! Dit kan op verschillende manieren. Zo ontvang je bijvoorbeeld direct punten door te registreren, bij aankopen via nl.tommy.com, deel te nemen aan een enquête en door je profiel te verrijken.

Het programma heeft een multilayer structuur van vier niveaus. Wanneer je je registreert begin je als lid, waarna je kan doorgroeien door punten te sparen. Als lid ontvang je bijvoorbeeld 10% welkomstkorting en kun je gebruik maken van kleermakersdiensten voor Tommy Hilfiger-jurken, jeans en pakken. Na het leden niveau kun je, mits je voldoende punten spaart, uitgroeien tot Vriend, Insider en als hoogste niveau Ambassadeur. Je wordt Ambassadeur wanneer je in één jaar 40.000 punten hebben gespaard. Vervolgens ontvang je bijvoorbeeld MYTOMMY VIP-nachten/-evenementen en beloven ze verrassingsvoordelen en beloningen.

 

 

Verzilveren

MYTOMMY maakt onderscheid in vaste en tijdelijke beloningen. De vaste beloningen zijn gekoppeld aan je niveau. Heb je bijvoorbeeld meer dan 2.500 punten gespaard? Dan zit je op het Vriend niveau. Je krijgt dan alle voordelen die bij dat niveau horen.  Zodra je puntenbalans lager is dan 2.500 punten, dan kun je geen gebruik meer maken van deze bijbehorende beloningen.

Tijdelijke beloningen van MYTOMMY komen in twee vormen voor. Als verassing of wanneer je een X aantal punten hebt bereikt. Deze beloning kun je, in tegenstelling tot de vaste beloningen, slechts eenmaal gebruiken. Elke gekregen beloning heeft een geldigheidsperiode. Wanneer deze niet gebruikt wordt in die periode, dan vervalt deze beloning.

 

 

Hoe blijf je op de hoogte?

Je ontvangt in eerste instantie informatie via de MYTOMMY app. Daarin kun je je communicatievoorkeuren aangeven. Op deze manier kun je ervoor zorgen dat je ook op de hoogte gehouden wordt van MYTOMMY via post, e-mail of sms. Op het moment van schrijven staat er op de website Mytommy.club nog geen informatie. Slechts het logo van het programma wordt getoond.

 

 

Case facts

  • Momenteel is de app alleen voor Apple gebruikers. Het is nog niet duidelijk wanneer de Android app gelanceerd wordt.
  • Wanneer je de app 2 jaar lang niet gebruikt, dan zijn je account en puntenbalans niet langer beschikbaar. Als je weer gebruik wilt maken van het programma, dien je je opnieuw aan te melden.
  • Het programma The Hilfiger Club is nog steeds actief. Hierbij ontvangen leden via e-mail regelmatig voordelen en aanbiedingen.

 

Dunck Loyalty Marketing

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events