fbpx
Loyalty Program

CASE: Nieuwe ouders sparen voor Tikkies

Met het Nutrilon Scan & Spaar programma

Loyalty ProgramCase 16 februari 2021
Nieuwe ouders sparen voor Tikkies
Naam Nutrilon Scan & Spaar
Organisatie Nutrilon
Sector B2C
Land Nederland
Sinds 2020
Type programma Spaarprogramma
Benefits Korting, beloningen
Dragers Website
Thematiek Voeding
Status Actief

Nutrilon

Nutrilon is een merk van Nutricia, dat zich specialiseert in zuigelingenvoeding.

Nutrilon heeft eind 2020 een uniek spaarprogramma ontwikkeld voor haar klanten. Middels Nutrilon Scan & Spaar kunnen nieuwe ouders sparen voor ‘geld terug’ via Tikkie en andere mooie beloningen.

Hoe werkt het?

  • Om deel te nemen aan de actie dienen klanten zich eerst te registreren
  • Wanneer klanten vervolgens een van een van de deelnemende Nutrilon producten kopen, kunnen zij een QR code scannen die zich onder de deksel bevindt
  • Bij iedere QR code die wordt gescand, groeit het puntensaldo
  • Wanneer klanten voldoende punten hebben gespaard, kunnen zij dit inwisselen voor een Tikkie of een andere beloning

 

Verzilveren

Na vier scans hebben deelnemers 400 punten gespaard. Dit zijn voldoende punten om een Tikkie van 4 euro aan te vragen. Middels de app van Tikkie kunnen deelnemers in hun account een QR code scannen, waarna zij 4 euro overgemaakt krijgen op hun bankrekening.
Deelnemers kunnen er ook voor kiezen om verder te sparen en hun punten op een later moment in te wisselen voor een Tikkie van 5, 6 of 7 euro.

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: