Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Nieuwe ouders sparen voor Tikkies

Nutrilon heeft eind 2020 een uniek spaarprogramma ontwikkeld voor haar klanten. Middels Nutrilon Scan & Spaar kunnen nieuwe ouders sparen voor ‘geld terug’ via Tikkie en andere mooie beloningen.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
16 februari 2021
LOYALTY PROGRAM
CASE

Nieuwe ouders sparen voor Tikkies

Nutrilon heeft eind 2020 een uniek spaarprogramma ontwikkeld voor haar klanten. Middels Nutrilon Scan & Spaar kunnen nieuwe ouders sparen voor 'geld terug' via Tikkie en andere mooie beloningen.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Nutrilon Scan & Spaar
Nutrilon
B2C
Nederland
2020

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaarprogramma
Korting, beloningen
Website
Voeding
Actief
Nutrilon
Nutrilon
NUTRILON Nutrilon is een merk van Nutricia, dat zich specialiseert in zuigelingenvoeding.
NUTRILON Nutrilon is een merk van Nutricia, dat zich specialiseert in zuigelingenvoeding.
Nutrilon heeft eind 2020 een uniek spaarprogramma ontwikkeld voor haar klanten. Middels Nutrilon Scan & Spaar kunnen nieuwe ouders sparen voor ‘geld terug’ via Tikkie en andere mooie beloningen.

 

Hoe werkt het?

  • Om deel te nemen aan de actie dienen klanten zich eerst te registreren
  • Wanneer klanten vervolgens een van een van de deelnemende Nutrilon producten kopen, kunnen zij een QR code scannen die zich onder de deksel bevindt
  • Bij iedere QR code die wordt gescand, groeit het puntensaldo
  • Wanneer klanten voldoende punten hebben gespaard, kunnen zij dit inwisselen voor een Tikkie of een andere beloning

 

Verzilveren

Na vier scans hebben deelnemers 400 punten gespaard. Dit zijn voldoende punten om een Tikkie van 4 euro aan te vragen. Middels de app van Tikkie kunnen deelnemers in hun account een QR code scannen, waarna zij 4 euro overgemaakt krijgen op hun bankrekening.
Deelnemers kunnen er ook voor kiezen om verder te sparen en hun punten op een later moment in te wisselen voor een Tikkie van 5, 6 of 7 euro.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events