Om klanten te belonen heeft Domino's een spaarprogramma opgezet waarbij punten gespaard kunnen worden en uiteindelijk verzilverd kunnen worden voor een gratis medium pizza. Na een testperiode bleek dat klanten graag willen sparen voor een gratis pizza.
Naam
Organisatie
Sector
Land
Sinds
Type programma
Benefits
Dragers
Thematiek
Status
Het afgelopen jaar heeft Domino’s bij een aantal filialen verschillende programma’s getest. Uit de testfase is gebleken dat de waardering van klanten het hoogst is bij het meest eenvoudige programma: het sparen voor een gratis pizza.
Domino’s heeft als doel om voor het eerste jaar zoveel mogelijk klanten te laten meedoen, later zal worden gekeken of het programma wellicht met andere mogelijkheden wordt uitgebreid.
Domino’s klanten worden beloond voor het plaatsen van online bestellingen. Bij elke online bestelling vanaf €10,- ontvangen klanten 10 pizzapunten. Na zes orders van minimaal €10,- heeft een klant 60 punten gespaard wat verzilverd kan worden in een gratis medium pizza.
Om aan de spaaractie deel te kunnen nemen, dienen klanten eerst een account aan te maken bij de site van Domino’s. Als een klant zich eenmaal heeft aangemeld en ingelogd ontvangt hij/zij 10 punten bij bestellingen van minimaal €10,-. Het verzilveren van punten gaat heel makkelijk. Het enige wat je moet doen is inloggen op je account, klik op ‘verzilver’ en je ontvangt een gratis pizza!
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.