Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Nieuwe vormen van verbintenis

Game-ontwikkelaar Ubisoft heeft zijn loyaliteitsprogramma vernieuwd. In het programma worden de twee voornaamste diensten van Ubisoft, Ubisoft Club en Uplay, samengevoegd. Door dit te integreren in eenzelfde dienst en deze aan te bieden voor alle platformen, is het voor gamers mogelijk om punten te sparen op één account, ongeacht op welk platform zij spelen.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
12 november 2020
LOYALTY PROGRAM
CASE

Nieuwe vormen van verbintenis

Game-ontwikkelaar Ubisoft heeft zijn loyaliteitsprogramma vernieuwd. In het programma worden de twee voornaamste diensten van Ubisoft, Ubisoft Club en Uplay, samengevoegd. Door dit te integreren in eenzelfde dienst en deze aan te bieden voor alle platformen, is het voor gamers mogelijk om punten te sparen op één account, ongeacht op welk platform zij spelen.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Ubisoft Connect
Ubisoft
B2C
Nederland
2020

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Loyaliteitsprogramma
Beloningen
App, website, gameplatforms
Gaming
Actief
Ubisoft
Ubisoft
UBISOFT Ubisoft Entertainment is een Franse ontwikkelaar en uitgever van computerspellen.
UBISOFT Ubisoft Entertainment is een Franse ontwikkelaar en uitgever van computerspellen.
Game-ontwikkelaar Ubisoft heeft zijn loyaliteitsprogramma vernieuwd. In het programma worden de twee voornaamste diensten van Ubisoft, Ubisoft Club en Uplay, samengevoegd. Door dit te integreren in eenzelfde dienst en deze aan te bieden voor alle platformen, is het voor gamers mogelijk om punten te sparen op één account, ongeacht op welk platform zij spelen.

 

Het spaarprogramma

Deelnemers van het spaarprogramma kunnen punten sparen aan de hand van de tijd die zij aan games besteden. Door meer tijd te besteden aan een game, bouwen gebruikers XP op. Met deze XP is het mogelijk om steeds een level verder te komen. Elk level dat wordt bereikt levert nieuwe Ubisoft Units op, die uiteindelijk kunnen worden uitgegeven worden aan verschillende beloningen en voordelen. Dit kunnen unieke wapens en outfits voor in de games zijn, maar ook 20% korting op spellen in de Ubisoft Store.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events