Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Omroep MAX Ledenprogramma

Omroep MAX is de publieke omroep voor mensen van vijftig jaar en ouder. Leden van Omroep MAX kunnen van verschillende voordelen en privileges genieten met het Omroep MAX Ledenprogramma. In 2014 had de omroep 345.000 leden.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Lees hier meer over het Ledenprogramma van omroep MAX waarbij leden van verschillende voordelen en privileges genieten.
Redactie LoyaltyFacts
23 juni 2015
LOYALTY PROGRAM
CASE

Omroep MAX Ledenprogramma

Omroep MAX is de publieke omroep voor mensen van vijftig jaar en ouder. Leden van Omroep MAX kunnen van verschillende voordelen en privileges genieten met het Omroep MAX Ledenprogramma. In 2014 had de omroep 345.000 leden.

Lees hier meer over het Ledenprogramma van omroep MAX waarbij leden van verschillende voordelen en privileges genieten.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Omroep MAX Ledenprogramma
Omroep MAX
Overige sectoren
Nederland
2002

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Voordeelprogramma
Voordelen & Privileges
Geen
Leden van omroep MAX ontvangen extra voordelen en privileges
Actief
Het Omroep MAX logo
Het Omroep MAX logo
Omroep MAX
Omroep MAX
OMROEP MAX Omroep MAX is een Nederlandse publieke omroep. De omroep werd in het najaar van 2002 door Jan Slagter opgericht en startte met uitzenden op zaterdag 3 september 2005 op zowel radio en televisie.
OMROEP MAX Omroep MAX is een Nederlandse publieke omroep. De omroep werd in het najaar van 2002 door Jan Slagter opgericht en startte met uitzenden op zaterdag 3 september 2005 op zowel radio en televisie.
Omroep MAX is de publieke omroep voor mensen van vijftig jaar en ouder. Leden van Omroep MAX kunnen van verschillende voordelen en privileges genieten met het Omroep MAX Ledenprogramma. In 2014 had de omroep 345.000 leden.

 

Voordelen
Eén van de privileges die MAX aan leden biedt is de MAX-Ombudsman. Sinds 2013 kunnen MAX-leden met vragen, problemen of klachten telefonisch terecht bij 2 MAX Ombudsmannen. Deze personen maken een vuist namens de leden op het gebied van consumentenrecht, letselschade en verzekeringen.

MAX-leden ontvangen korting op diverse evenementen en voorstellingen. Per periode wisselt het aanbod in bijvoorbeeld theatervoorstellingen, weekendjes weg, culturele reizen en concerten. Daarnaast organiseert MAX diverse ledenactiviteiten die exclusief voor leden toegankelijk zijn. Te denken valt aan de MAX jubileumconcerten, het MAX dansgala, jaarlijks een exclusief concert van The New London Chorale, en ledenarrangementen zoals bezoekjes aan de Bataviawerf of een glasblazerij.

Leden ontvangen ook korting in de webwinkel van MAX. Bijvoorbeeld op CD’s en DVD’s die een link hebben met programma’s van MAX en Koningshuisartikelen.

Tot slot ontvangen MAX-leden vier maal per jaar het MAX Ledenblad. Een magazine van 26 pagina’s met daarin aandacht voor MAX tv, radio en internet aangevuld met algemene redactionele informatie gericht op de 50Plusser zoals interviews, geld en recht, reizen en gezondheid.

Case Facts

  • Een lidmaatschap van Omroep MAX kost 7,50 euro per jaar.
Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events