Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

OnePlus verbindt met de Red Cable Club

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
15 december 2021
LOYALTY PROGRAM
CASE

OnePlus verbindt met de Red Cable Club

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Red Cable Club
OnePlus
B2C
Nederland
2021

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaarprogramma
Korting, voordelen
Website
Telefonie
Actief
OnePlus
OnePlus
OnePlus is een Chinees smartphonemerk dat sinds kort ook telefoons in Europa verkoopt. Het merk heeft smartphones in verschillende prijsklassen.
OnePlus is een Chinees smartphonemerk dat sinds kort ook telefoons in Europa verkoopt. Het merk heeft smartphones in verschillende prijsklassen.

Het loyaliteitsprogramma genaamd de ‘Red Cable Club’ van OnePlus is na de lancering in India nu ook gelanceerd in Europa. Met dit loyaliteitsprogramma wilt OnePlus haar Europese klanten meer verbinden en belonen. Via de multi-layer structuur sparen deelnemers punten waarmee zij korting ontvangen op volgende aankopen.

 

Hoe werkt het?

Het loyaliteitsprogramma bestaat uit verschillende niveaus, waar per niveau verschillende voordelen zijn verbonden. Naarmate je meer spaart, stijg je in niveau en ontvang je meer korting. Deelnemers van het programma krijgen standaard gratis levering.

 

Punten sparen

Je kunt op verschillende manieren punten sparen. Wanneer je een OnePlus account aanmaakt ontvang je direct 30 punten, daarnaast ontvang je 20 punten wanneer je toestemming geeft aan OnePlus om reclame via de e-mail te sturen.  Ook ontvang je punten wanneer je op de website van OnePlus aangeeft dat je op de hoogte wilt blijven van een aankomend product. De punten die je op bovenstaande manieren kunt verzamelen zijn één jaar geldig.

Daarnaast is het de meest voor de hand liggende manier om punten te sparen door producten van OnePlus in de webshop te kopen. OnePlus zet de aankoopwaarde van het product dan om in punten.

 

De verschillende niveaus:

  • Explorer (0 – 349 punten): Bij dit niveau ontvangt een klant 2% korting op telefoons en 10% korting op accessoires.
  • Insider (350 – 999 punten): Als een gebruiker dit niveau heeft bereikt ontvangt hij 5% korting op telefoons en 20% korting op accessoires.
  • Elite (1.000 – 4999 punten): Wanneer een gebruiker doorgroeit naar Elite ontvangt hij 8% korting op telefoons en 30% korting op accessoires.
  • Supreme (5.000 + punten): Supreme is het hoogste niveau, bij dit niveau ontvangt een klant 10% korting op telefoons en 50% korting op accessoires

 

Om lid te worden van de Red Cable Club hoeven klanten zich slechts te registeren.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events