Naam
Organisatie
Sector
Land
Sinds
Type programma
Benefits
Dragers
Thematiek
Status
Het loyaliteitsprogramma genaamd de ‘Red Cable Club’ van OnePlus is na de lancering in India nu ook gelanceerd in Europa. Met dit loyaliteitsprogramma wilt OnePlus haar Europese klanten meer verbinden en belonen. Via de multi-layer structuur sparen deelnemers punten waarmee zij korting ontvangen op volgende aankopen.
Het loyaliteitsprogramma bestaat uit verschillende niveaus, waar per niveau verschillende voordelen zijn verbonden. Naarmate je meer spaart, stijg je in niveau en ontvang je meer korting. Deelnemers van het programma krijgen standaard gratis levering.
Je kunt op verschillende manieren punten sparen. Wanneer je een OnePlus account aanmaakt ontvang je direct 30 punten, daarnaast ontvang je 20 punten wanneer je toestemming geeft aan OnePlus om reclame via de e-mail te sturen. Ook ontvang je punten wanneer je op de website van OnePlus aangeeft dat je op de hoogte wilt blijven van een aankomend product. De punten die je op bovenstaande manieren kunt verzamelen zijn één jaar geldig.
Daarnaast is het de meest voor de hand liggende manier om punten te sparen door producten van OnePlus in de webshop te kopen. OnePlus zet de aankoopwaarde van het product dan om in punten.
Om lid te worden van de Red Cable Club hoeven klanten zich slechts te registeren.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.