Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Ouders van Nu VoordeelPas

De Ouders van Nu VoordeelPas is een initiatief van Sanoma en sluit aan op het magazine Ouders van Nu en het online platform oudersvannu.nl. Met de Ouders van Nu VoordeelPas krijg je het hele jaar door korting bij vele winkels, webshops en op dagjes uit.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
4 maart 2016
LOYALTY PROGRAM
CASE

Ouders van Nu VoordeelPas

De Ouders van Nu VoordeelPas is een initiatief van Sanoma en sluit aan op het magazine Ouders van Nu en het online platform oudersvannu.nl. Met de Ouders van Nu VoordeelPas krijg je het hele jaar door korting bij vele winkels, webshops en op dagjes uit.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Ouders van Nu VoordeelPas
Sanoma
Retail
Nederland
1998

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Voordeelprogramma
Korting
Pas en website (online profiel)
Voordeel voor jonge gezinnen
Actief
Sanoma
Sanoma
SANOMA Sanoma maakt deel uit van de beursgenoteerde Sanoma Group: een media- en educatiebedrijf dat informatie en entertainment verzorgt voor miljoenen mensen in een aantal Europese landen.
SANOMA Sanoma maakt deel uit van de beursgenoteerde Sanoma Group: een media- en educatiebedrijf dat informatie en entertainment verzorgt voor miljoenen mensen in een aantal Europese landen.
De Ouders van Nu VoordeelPas is een initiatief van Sanoma en sluit aan op het magazine Ouders van Nu en het online platform oudersvannu.nl. Met de Ouders van Nu VoordeelPas krijg je het hele jaar door korting bij vele winkels, webshops en op dagjes uit.

Deelname

De VoordeelPas is een apart product binnen het merkassortiment Ouders van Nu met een eigen website en bijbehorend jaarabonnement. De VoordeelPas kost € 14,95 per jaar en loopt tot wederopzegging. De pas is aan te vragen via de website voordeelpas.oudersvannu.nl.

 

Na het aanvragen krijg je een profiel waarmee je direct toegang hebt tot de online voordelen. Vervolgens wordt je doorgestuurd naar een tijdelijke exclusieve aanbieding. Met dit profiel kun je bovendien inloggen op het platform oudersvannu.nl voor gepersonaliseerde artikelen en het forum. Om aanbiedingen op maat te ontvangen kun je je profiel aanvullen met gegevens van je zwangerschap en/of kinderen. De aanbiedingen op de website worden dan op basis van jouw profiel gesorteerd en op leeftijdsfase van jouw kinderen weergegeven.

 

Sanoma maakt jouw persoonlijke VoordeelPas aan na ontvangst van het lidmaatschapsgeld. Deze wordt bezorgd via PostNL op het door jou opgegeven adres.

 

Verzilveren
Korting met je VoordeelPas is in de winkel direct te verzilveren op vertoon van je pas. Ook door middel van kortingscodes via de website of tegen inlevering van een kortingsbon. Het verschilt per partner en aanbieding op welke manier de korting verstrekt wordt.

 

Om toegang te krijgen tot de kortingscodes en -bonnen, kun je op de website voordeelpas.oudersvannu.nl inloggen met je Ouders van Nu (VoordeelPas) profiel. Bij alle winkels, uitjes en aanbiedingen verschijnt dan automatisch de benodigde informatie om de korting te verzilveren.

 

Voordelen
Met de VoordeelPas krijg je als (toekomstig) ouder het hele jaar door gemiddeld 15% korting op producten en uitjes binnen verschillende thema’s. De thema’s zijn allen relevant voor toekomstige en bestaande ouders (van zwangerschap tot schoolkind). Deze variëren van babyspullen en positiemode tot kleding, schoenen en dagjes uit. Zo is de VoordeelPas is te gebruiken bij meer dan 40 winkels zoals Kleertjes.com, Bol.com en Zalando. Maar ook voor korting bij het afsluiting van een abonnement op diverse tijdschriften en uitjes zoals Center Parcs, Plopsa en Canvas Holidays.

 

Veel van de kortingen zijn vaste kortingen bij partners en gelden het hele jaar door, óók op aanbiedingen en nieuwe collecties. Hiernaast worden er op de website voordelen aangeboden met een tijdelijke looptijd. Deze voordelen zijn vaak extra hoog, passend bij het seizoen of bij een gelegenheid zoals Kerst en Sinterklaas. De Ouders van Nu VoordeelPas verzorgt naast deze speciale acties ook regelmatig leuke winacties. Ook organiseren ze speciale kortingskoopavonden die exclusief voor leden zijn.

 

Communicatie
Via de email en social media worden de leden op de hoogte gehouden van alle nieuwe voordelen, extra voordelen en  leuke extraatjes zoals kortingskoopavonden bij aangesloten partners.

 

Case Facts

  • Vanuit Ouders van Nu VoordeelPas worden er diverse nieuwsbrieven verstuurd, waaronder een twee-wekelijkse nieuwsbrief naar alle leden (85.000), seizoens en thema gerelateerde nieuwsbrieven en partnermails die helemaal in het teken staan van een afgesloten winkel of uitje.
  • De VoordeelPas is een betaalde pas (€ 14,95) en de aanschaf ervan is een bewuste keuze.
Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events