Passie is de klantenkaart van Holland & Barrett. Met deze klantenkaart sparen consumenten met elke uitgegeven euro twee spaarpunten. Deze spaarpunten worden later omgezet naar waardebonnen, welke uitgegeven kunnen worden aan producten van de retailer. Daarnaast ontvangen klantenkaarthouders exclusieve aanbiedingen en acties. De communicatie hierover verloopt via de app en/of e-mail.
Naam
Organisatie
Sector
Land
Sinds
Type programma
Benefits
Dragers
Thematiek
Status
Hoe werkt het?
Elke uitgegeven euro levert twee spaarpunten op. Een spaarpunt heeft een waarde van €0,01.Wanneer de consument ten minste 50 punten heeft gespaard (en dus €25,- heeft besteed) aan het einde van de verzamelperiode ontvangt men een waardebon per e-mail of via de app. De waardebon is drie maanden geldig. Sparen aan de kassa kan via de sleutelhanger, klantenkaart of app. Online bestellingen tellen ook mee in het klanten spaarprogramma. Maximaal worden 4 waardebonnen per jaar uitgereikt aan een kaarthouder.
Communicatie
De hoofddrager voor dit loyaliteitsprogramma zijn de app en de Passie (klantenkaart). Ondersteunende communicatiemiddelen zijn de sleutelhanger, website en e-mailings. De sleutelhanger maakt het sparen in de winkel eenvoudiger. De website richt zich met name op informatievoorziening over het programma en online bestellingen. De waardebonnen, acties, winkelnieuws en exclusieve aanbiedingen worden via de e-mailings verstuurd.
Benefits
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.