Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

PLUS & The voice of Holland

Sinds begin deze maand is er weer een nieuw seizoen The voice of Holland van start gegaan. Nog steeds is het programma enorm populair en daar springt PLUS natuurlijk graag op in. Daarom spaar je bij PLUS nu voor exclusieve TVOH gadgets.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
14 november 2018
LOYALTY PROGRAM
CASE

PLUS & The voice of Holland

Sinds begin deze maand is er weer een nieuw seizoen The voice of Holland van start gegaan. Nog steeds is het programma enorm populair en daar springt PLUS natuurlijk graag op in. Daarom spaar je bij PLUS nu voor exclusieve TVOH gadgets.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

PLUS & TVOH
PLUS
FMCG
Nederland
November 2018

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaarprogramma
Voordeel, cadeaus
Website, app
Spaarcampagne
Actief
Logo Plus
Logo Plus
PLUS
PLUS
PLUS PLUS is een coöperatie van 221 zelfstandige supermarktondernemers met 261 supermarkten. Het gezamenlijke doel is een duurzame bedrijfsvoering waarbij de klant centraal staat en de focus ligt op goed eten, voor iedereen elke dag.
PLUS PLUS is een coöperatie van 221 zelfstandige supermarktondernemers met 261 supermarkten. Het gezamenlijke doel is een duurzame bedrijfsvoering waarbij de klant centraal staat en de focus ligt op goed eten, voor iedereen elke dag.
Sinds begin deze maand is er weer een nieuw seizoen The voice of Holland van start gegaan. Nog steeds is het programma enorm populair en daar springt PLUS natuurlijk graag op in. Daarom spaar je bij PLUS nu voor exclusieve TVOH gadgets.

Sparen

Bij elke € 10,- die je in de supermarkt of online op plus.nl besteedt krijg je één zegel. Daarnaast zijn er ook wekelijks wisselende producten waarmee je extra zegels kan verdienen. Heb je 45 zegels verzameld? Dan is je spaarkaart vol en kan je de zegels inwisselen voor één van de exclusieve gadgets van PLUS. Uiteraard is het ook mogelijk om digitaal te sparen.

 

 

 

 

De campagne is op 4 november van start gegaan. In het eerste weekend hadden ze een leuke extra actie. Bij besteding van € 25,- kregen PLUS klanten een gratis kartonnen VR viewer. Je ontvangt de TVOH zegels t/m 9 februari 2019. Daarna hebben klanten nog twee weken extra de tijd om hun spaarkaart in te wisselen en een leuke gadget uit te zoeken.

 

 

PLUS VR app.

Naast hun eigen app – waarin je de zegels kunt sparen – heeft PLUS nog een extra app voor deze campagne. Namelijk de PLUS VR app. Hiermee kan je zelf ervaren hoe het is om op het podium van The voice of Holland te staan of hoe het er backstage aan toe gaat. Bovendien kan je in de app op zoek naar trofeeën die verstopt zitten in de verschillende VR video’s. De app is te download in de App Store en Google Play. Uiteraard heb je hier wel een VR viewer voor nodig.

 

 

 

 

Liveshow bijwonen

Bovendien kunnen klanten van de PLUS binnenkort ook kans maken op kaarten om één van de liveshows van The voice of Holland bij te wonen. Meer informatie volgt later op de website van PLUS.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.