
Vorige week heeft fastfoodketen Popeyes in de Verenigde Staten een eerste eigen loyaliteitsprogramma gelanceerd, Popeyes Rewards. Met het motto Start eatin' and start earnin' zet Popeyes de toon voor het spaarprogramma: hoe meer bestellingen deelnemers plaatsen, hoe groter de voordelen.
Naam
Organisatie
Sector
Land
Sinds
Type programma
Benefits
Dragers
Thematiek
Status
Klanten kunnen zich eenvoudig aanmelden voor het programma, hiervoor hoeven zij slechts een e-mailadres en naam in te vullen. Direct na aanmelding ontvangen zij de keuze voor een welkomstcadeau: een gratis bijgerecht, drankje of puntje appeltaart bij de eerste bestelling.
Deelnemers kunnen op verschillende manieren punten ontvangen:
De punten die deelnemers hebben gespaard kunnen ingewisseld worden voor producten van het menu van Popeyes. Zo ‘kost’ een medium-formaat frisdrank 250 punten en een Chicken sandwich 550 punten.
Naast de mogelijkheid om punten te sparen biedt het programma ook enkele losstaande voordelen. Zo kunnen deelnemers op dinsdagen en donderdagen gebruik maken van het ‘Happy Hour’, waarbij zij $1 per bijgerecht betalen. Daarnaast wordt tot 1 juli het Welcome to the Popeyes Fam gerecht geserveerd. Deelnemers die dit gerecht bestellen ontvangen naast het eten 500 extra bonus punten.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.