Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Privilege Pas ICI Paris XL

Privilege Pas ICI Paris XL . Voor klanten van ICI Paris XL die regelmatig luxe merken beautyproducten aanschaffen, heeft ICI Paris een klantenkaart geïntroduceerd, waarmee zij kunnen sparen voor korting.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Privilege Pas ICI Paris XL
Redactie LoyaltyFacts
30 juni 2009
LOYALTY PROGRAM
CASE

Privilege Pas ICI Paris XL

Privilege Pas ICI Paris XL . Voor klanten van ICI Paris XL die regelmatig luxe merken beautyproducten aanschaffen, heeft ICI Paris een klantenkaart geïntroduceerd, waarmee zij kunnen sparen voor korting.

Privilege Pas ICI Paris XL

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

ICI Paris XL Privilege Pas
ICI Paris XL Nederland
Retail
Nederland
Onbekend

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaarprogramma
Korting op aankopen
Klantenkaart
Sparen voor waardecheques
Actief
Het ICI Paris logo
Het ICI Paris logo
ICI Paris XL Nederland
ICI Paris XL Nederland
ICI PARIS XL is een parfumerie met in totaal 268 filialen, verspreid over Nederland, België en Luxemburg. Het assortiment bevat cosmetica-artikelen, parfums en huidverzorgingsproducten.
ICI PARIS XL is een parfumerie met in totaal 268 filialen, verspreid over Nederland, België en Luxemburg. Het assortiment bevat cosmetica-artikelen, parfums en huidverzorgingsproducten.
Privilege Pas ICI Paris XL . Voor klanten van ICI Paris XL die regelmatig luxe merken beautyproducten aanschaffen, heeft ICI Paris een klantenkaart geïntroduceerd, waarmee zij kunnen sparen voor korting.

Deelname
Iedere (potentiële) klant kan in een filiaal van ICI Paris XL een Privilege Pas aanvragen. Na het invullen van een personalia formulier kan de pas direct in gebruik genomen worden.

 

Sparen & verzilveren
Bij besteding van één euro ontvangt de koper één spaarpunt. De spaarpunten worden na het scannen van de pas automatisch toegevoegd aan het account. Bij iedere 250 punten ontvangt de klant een waardecheque t.w.v. € 5,00. Deze cheque kan in de Nederlandse filialen vrij besteed worden.

 

Naast het sparen voor een waardecheque, ontvangen spaarders een e-mailnieuwsbrief. Deze e-mailnieuwsbrief bevat informatie over speciale acties, maar geeft ook het gespaarde puntensaldo weer. Tevens worden klanten het gehele jaar op de hoogte gehouden van aanbiedingen door middel van direct mailings.

 

 

Case Facts

  • In de Belgische filialen van ICI Paris XL loopt een soortgelijk programma. De Priviliege pas heet in België een getrouwheidskaart. Hier spaar je voor cadeaus of een extra korting van 10% op je aankopen. Daarnaast ontvangen deelnemers op vertoon van de pas bovendien standaard 20% korting op het gehele assortiment. Bij speciale aanbiedingen kunnen er tijdelijk extra bonuspunten gespaard worden.


Privilege Pas ICI Paris XL quote

 

Beautylink.nl:

“De ICI PARIS XL-parfumerieën zijn stijlvol en eigentijds ingericht en weten een bredere doelgroep te bereiken dan in de branche gebruikelijk is. Het bijzonder uitgebreide assortiment luxe geuren, waaronder alle exclusieve topmerken, worden verkocht door goed opgeleid en deskundig personeel. De Privilege Pas tenslotte, biedt de klant directe prijsvoordelen en genereert grote loyaliteit.”

 

Iciparisxl.nl:

“Met trots kan ICI PARIS XL melden dat zij vijf jaar op rij is verkozen tot “Beste Winkelketen’ van Nederland in de categorie “Drogisterij & Parfumerie”. In 2008 is uit een groots consumentenonderzoek wederom ICI PARIS XL als beste uit de test gekomen.”

 

Dunck Loyalty Marketing

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events