Het Rewards “R” Us programma is het spaarprogramma van het Amerikaanse Toys “R” Us en Babies “R” Us. Aanmelden voor het programma kan in de winkel, waarna je je Rewards “R” Us card via rewardsrus.toysrus.com registreert. Direct aanmelden via de website kan ook. Deelname is gratis.
Naam
Organisatie
Sector
Land
Sinds
Type programma
Benefits
Dragers
Thematiek
Status
Sparen & verzilveren
Klanten kunnen punten sparen in zowel de fysieke als online winkels. Voor iedere uitgegeven dollar bij Toys “R” Us en Babies “R” Us ontvangt de consument één spaarpunt. Iedere 125 punten zijn vijf ‘reward dollars’ waard. Deze reward dollars kunnen in de winkels van Toys “R” Us en Babies “R” Us worden uitgegeven, binnen 60 dagen na ontvangst.
Sparen kan ook met een “R” US Credit Card; het sparen gaat dan sneller en de deelnemer krijgt meer voordelen. Credit Card houders sparen twee punten per uitgegeven dollar en ontvangen daarvoor ‘reward dollars’ van 10 dollar. Verder sparen zij ook op alle plekken buiten Toys “R” Us waar zij betalen met deze credit card; ze ontvangen één punt voor elke vier dollar die ze besteden. De punten blijven altijd geldig en hebben geen verloopdatum.
Voordelen
Naast het spaarprogramma kunnen leden van Rewards “R” Us ook van een aantal andere voordelen gebruik maken. Zo zijn er regelmatig exclusieve verkoopmomenten in de winkels en andere speciale events. Ook krijgen leden regelmatig aanbiedingen per e-mail toegestuurd in de vorm van een coupon die in de fysieke of online winkel kan worden verzilverd. Daarnaast heeft Rewards “R” Us deals gesloten met diverse partnermerken, die kortingen beschikbaar stellen voor leden van Rewards “R” US.
Credit Card houders profiteren van meer voordelen dan de reguliere cardhouders. Zo ontvangen zij 15% korting of speciale financiering op de dag dat zij hun Credit Card aanvragen en krijgen ze elke donderdag 10% korting in de Toys “R” Us winkels.
Leden van Rewards “R” Us kunnen zich ook gratis opgeven voor Geoffrey’s Birthday Club. Hun kind krijgt dan tot zijn 10e verjaardag elk jaar een verjaardagskaartje, eventueel een telefoontje van Geoffrey de giraf en een klein cadeautje in de winkel.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.