Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Rewards “R” Us programma

Het Rewards “R” Us programma is het spaarprogramma van het Amerikaanse Toys “R” Us en Babies “R” Us. Aanmelden voor het programma kan in de winkel, waarna je je Rewards “R” Us card via rewardsrus.toysrus.com registreert. Direct aanmelden via de website kan ook. Deelname is gratis.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Lees hier alles over het Rewards “R” Us programma waarbij ouders kunnen sparen voor producten en privileges ontvangen.
Redactie LoyaltyFacts
30 november 2012
LOYALTY PROGRAM
CASE

Rewards “R” Us programma

Het Rewards “R” Us programma is het spaarprogramma van het Amerikaanse Toys “R” Us en Babies “R” Us. Aanmelden voor het programma kan in de winkel, waarna je je Rewards “R” Us card via rewardsrus.toysrus.com registreert. Direct aanmelden via de website kan ook. Deelname is gratis.

Lees hier alles over het Rewards “R” Us programma waarbij ouders kunnen sparen voor producten en privileges ontvangen.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Rewards “R” Us
Toys “R” Us en Babies “R” Us
Retail
Verenigde Staten
Juli 2012

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaarprogramma
Korting op producten
Klantenkaart
Sparen voor korting
Actief
Toy R Us logo
Toy R Us logo
Toys “R” Us en Babies “R” Us
Toys “R” Us en Babies “R” Us
Toys “R” Us, Inc. is een Amerikaans speelgoedbedrijf wat in 1948 is opgericht. Het bedrijf heeft meer dan 1800 Toys “R” Us en Babies “R” Us vestigingen wereldwijd.
Toys “R” Us, Inc. is een Amerikaans speelgoedbedrijf wat in 1948 is opgericht. Het bedrijf heeft meer dan 1800 Toys “R” Us en Babies “R” Us vestigingen wereldwijd.
Het Rewards “R” Us programma is het spaarprogramma van het Amerikaanse Toys “R” Us en Babies “R” Us. Aanmelden voor het programma kan in de winkel, waarna je je Rewards “R” Us card via rewardsrus.toysrus.com registreert. Direct aanmelden via de website kan ook. Deelname is gratis.

Sparen & verzilveren
Klanten kunnen punten sparen in zowel de fysieke als online winkels. Voor iedere uitgegeven dollar bij Toys “R” Us en Babies “R” Us ontvangt de consument één spaarpunt. Iedere 125 punten zijn vijf ‘reward dollars’ waard. Deze reward dollars kunnen in de winkels van Toys “R” Us en Babies “R” Us worden uitgegeven, binnen 60 dagen na ontvangst.

 

Sparen kan ook met een “R” US Credit Card; het sparen gaat dan sneller en de deelnemer krijgt meer voordelen. Credit Card houders sparen twee punten per uitgegeven dollar en ontvangen daarvoor ‘reward dollars’ van 10 dollar. Verder sparen zij ook op alle plekken buiten Toys “R” Us waar zij betalen met deze credit card; ze ontvangen één punt voor elke vier dollar die ze besteden. De punten blijven altijd geldig en hebben geen verloopdatum.

 

Voordelen
Naast het spaarprogramma kunnen leden van Rewards “R” Us ook van een aantal andere voordelen gebruik maken. Zo zijn er regelmatig exclusieve verkoopmomenten in de winkels en andere speciale events. Ook krijgen leden regelmatig aanbiedingen per e-mail toegestuurd in de vorm van een coupon die in de fysieke of online winkel kan worden verzilverd. Daarnaast heeft Rewards “R” Us deals gesloten met diverse partnermerken, die kortingen beschikbaar stellen voor leden van Rewards “R” US.

 

Credit Card houders profiteren van meer voordelen dan de reguliere cardhouders. Zo ontvangen zij 15% korting of speciale financiering op de dag dat zij hun Credit Card aanvragen en krijgen ze elke donderdag 10% korting in de Toys “R” Us winkels.

Rewards “R” Us case Facts

Leden van Rewards “R” Us kunnen zich ook gratis opgeven voor Geoffrey’s Birthday Club. Hun kind krijgt dan tot zijn 10e verjaardag elk jaar een verjaardagskaartje, eventueel een telefoontje van Geoffrey de giraf en een klein cadeautje in de winkel.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events