Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Samen groene keuzes maken, doe je mee?

Het enige spaarprogramma dat niet om sparen draait

LOYALTY PROGRAM

CASE

Moska Poya
Moska Poya
29 Juni 2023
LOYALTY PROGRAM
CASE

Samen groene keuzes maken, doe je mee?

Het enige spaarprogramma dat niet om sparen draait

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Samen Greenchoice
Greenchoice
B2C
Nederland
2001

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaarprogramma
Voordelen en korting
Website
Groene energie
Actief
Greenchoice
Greenchoice
Greenchoice werd in 2001 opgericht door Michiel Rexwinkel, John Appeldoorn en Rob van Rees. Het is een energiebedrijf in Nederland die enkel groene energie levert. Daarin was Greenchoice de eerste in zijn soort en onderscheidde zich daardoor van andere energieleveranciers. Volgens Greenchoice kan het allemaal duurzamer, én moet het zelfs. Het bedrijf wil daarom haar klanten helpen met het maken van groene keuzes en daardoor duurzaam leven voor iedereen mogelijk maken. Zo bouwen ze aan een energietransitie die niet alleen voor iedereen is, maar ook van iedereen.
Greenchoice werd in 2001 opgericht door Michiel Rexwinkel, John Appeldoorn en Rob van Rees. Het is een energiebedrijf in Nederland die enkel groene energie levert. Daarin was Greenchoice de eerste in zijn soort en onderscheidde zich daardoor van andere energieleveranciers. Volgens Greenchoice kan het allemaal duurzamer, én moet het zelfs. Het bedrijf wil daarom haar klanten helpen met het maken van groene keuzes en daardoor duurzaam leven voor iedereen mogelijk maken. Zo bouwen ze aan een energietransitie die niet alleen voor iedereen is, maar ook van iedereen.
Het enige spaarprogramma dat niet om sparen draait

Speciaal voor haar klanten heeft Greenchoice het spaarprogramma “Samen Greenchoice” opgericht, een spaarprogramma dat duurzaam gedrag stimuleert. Deelnemers worden voor het maken van duurzame keuzes beloond met punten, die ze vervolgens kunnen inwisselen voor duurzame aanbiedingen. Met “Samen Greenchoice” helpt Greenchoice bij de groei van duurzame initiatieven door hun producten aan te bieden in de “Samen Greenchoice” winkel.

 

Hoe werkt het?

 

Met het spaarprogramma Samen Greenchoice bouw je als klant van Greenchoice iedere maand je tegoed aan punten op. Daarbij kun je zelfs extra punten verdienen met groene keuzes, bijvoorbeeld wanneer je besluit je contract te verlengen bij Greenchoice. Wanneer je klant bent bij Greenchoice kun je op verschillende manieren punten verdienen, namelijk:

 

 

Wat zijn de voordelen?

 

Met het tegoed kan de klant profiteren van korting op duurzame producten én belevenissen in de Samen Greenchoice winkel. Zo kan de klant kiezen voor groene koffie of natuurlijke schoonmaakmiddelen. Ook vinden ze in de winkel de Energiebox boordevol producten en tips waar de klant direct mee bespaart. Uniek aan Samen Greenchoice is dat de klant haar punten ook kan inzetten om bij te dragen aan een groenere en betere wereld. Bijvoorbeeld door met een donatie aan Buur Maakt Natuur bij te dragen aan meer groen in Nederland.

Moska Poya

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.