Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Samen Sparen met Bidfood

Speciaal voor haar klanten in de zorgsector ontwikkelde Bidfood samen met diverse partners het spaarprogramma ‘Samen Sparen’.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
16 maart 2018
LOYALTY PROGRAM
CASE

Samen Sparen met Bidfood

Speciaal voor haar klanten in de zorgsector ontwikkelde Bidfood samen met diverse partners het spaarprogramma ‘Samen Sparen’.

Bidfood
Bidfood
Bidfood (voorheen Deli XL) is de online groothandel voor foodprofessionals. Hun focus ligt volledig op de professionele foodwereld: van cafetaria tot cateraar, van kantine tot zorginstelling en van hotel tot restaurant. Momenteel telt de organisatie 1.700 medewerkers, 16 vestigingen, 350 vrachtauto’s en 25.000 verschillende klanten.
Bidfood (voorheen Deli XL) is de online groothandel voor foodprofessionals. Hun focus ligt volledig op de professionele foodwereld: van cafetaria tot cateraar, van kantine tot zorginstelling en van hotel tot restaurant. Momenteel telt de organisatie 1.700 medewerkers, 16 vestigingen, 350 vrachtauto’s en 25.000 verschillende klanten.
Speciaal voor haar klanten in de zorgsector ontwikkelde Bidfood samen met diverse partners het spaarprogramma ‘Samen Sparen’.

Deelname

Klanten van Bidfood  kunnen zich gratis aanmelden voor het spaarprogramma via een speciale pagina. Hierin kunnen ze zich registreren middels hun klantnummer. Nadat een account is aangemaakt kan het sparen via de webshop beginnen.

In de webshop is duidelijk weergegeven met welke producten punten gespaard kunnen worden. Bovendien staat per artikel de hoeveelheid punten erbij. Wanneer je deze producten besteld, worden de punten automatisch op je account bijgeschreven.  Op je account zie je dan ook wat je spaarsaldo is, deze wordt wekelijks op maandag bijgewerkt.

 

Verzilveren van punten

Punten kunnen verzilverd worden op de website. Dit kan tot en met 31 december 2018, daarna vervallen de gespaarde punten.

Er is een grote verscheidenheid aan cadeau’s. Zo kan er gekozen worden uit schorten, koksmessen, servies, lekkernijen maar ook toegangskaarten voor dagjes weg met collega’s of cliënten. Per cadeau staat aangegeven hoeveel punten er nodig zijn. Na verzilvering wordt het cadeau automatisch binnen vier weken met de reguliere levering van Bidfood bezorgd.

 

Hoe blijf je op de hoogte?

Klanten ontvangen iedere twee weken een e-mailnieuwsbrief. Hierin staat het actuele spaarsaldo, persoonlijke aanbiedingen en acties die je extra punten opleveren.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.