Coming soon!
Naam
Organisatie
Sector
Land
Sinds
Type programma
Benefits
Dragers
Thematiek
Status
Het modemerk Scotch & Soda heeft een lancering aangekondigd van een nieuw loyaliteitsprogramma: Club Soda 3.0. Het loyaliteitsprogramma krijgt de vorm van een online community waar klanten lid van kunnen worden door een ‘Founder’s Pass’ te claimen in de vorm van een NFT.
De ‘Founder’s Pass’, in de vorm van een NFT, dient als een lidmaatschapskaart die toegang geeft tot merchandise, exclusieve collecties en evenementen. Ook kunnen leden van het loyaliteitsprogramma contact met elkaar maken via een Discord-server van Scotch & Soda.
Club Soda 3.0 is een aanvulling op het huidige loyaliteitsprogramma van Scotch & Soda: Club Soda. Dit loyaliteitsprogramma is afgelopen juni van start gegaan. Club Soda biedt deelnemers voordelen in de vorm van speciale kortingen, vroege toegang tot collecties, toegang tot exclusieve evenementen en verjaardagscadeaus.
Naast het bieden van veel vergelijkbare voordelen als Club Soda, biedt Club Soda 3.0 deelnemers de mogelijkheid om samen met Scotch & Soda te co-creëren aan speciale projecten, waardoor plaats wordt gemaakt voor een meer collaboratieve, inclusieve en interessante benadering van creatie in de nieuwe digitale wereld. Leden kunnen ook anoniem lid worden van de Web3-gemeenschap via hun openbare cryptocurrency-portemonnee-adres in plaats van via persoonlijke identificatie zoals e-mail.
Web3 is een benaming voor een gedecentraliseerde versie van het internet waar de regie niet in handen is van grote technologiebedrijven, maar bij internetgebruikers. Dit wordt mogelijk gemaakt door de technologie Blockchain.
Het streven van Scotch & Soda om naar Web3 te gaan is onderdeel van hun bedrijfsstrategie. Scotch & Soda wil hiermee de waarden van de volgende generatie beter vertegenwoordigen, NFT’s dienen als een vertrouwd toegangspunt.
Met dit loyaliteitsprogramma wil Scotch & Soda de eerste stappen te zetten om een gemeenschap op te bouwen in Web3 gebaseerd op de ‘Free spirit values of our home city of Amsterdam’. Hiermee willen zij de betrokkenheid, creativiteit en feedback vieren van hun leden, ongeacht waar zij zijn en wat hun identiteit is in ‘het echte leven’.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.