fbpx
Loyalty Program

CASE: Snackcoins sparen

Het nieuwe programma voor frituristen

Loyalty ProgramCase 29 juni 2021
Snackcoins sparen
Naam SnackCoins
Organisatie Vanreusel
Sector B2B
Land Nederland, België, Luxemburg
Sinds 2021
Type programma Spaarprogramma
Benefits Beloningen, voordelen
Dragers Website, app
Thematiek Fastfood
Status Actief

Vanreusel

Vanreusel is een van oorsprong Belgische snackfabrikant met een focus op diepgevroren snacks die uitsluitend aan horeca geleverd worden.

 

Om haar klanten te belonen heeft snackfabrikant Vanreusel deze maand een spaarprogramma gelanceerd: SnackCoins

Hoe werkt het?

Het programma is ontwikkeld voor frituristen uit de Benelux. Voor het programma is een exclusieve app ontwikkeld waarop deelnemers een account kunnen aanmaken en direct kunnen starten met sparen.

Punten sparen

Deelnemers ontvangen punten door bestellingen te plaatsen van Vanreusel producten. Op deze dozen staat een unieke QR-code scannen die met de SnackCoins-app gescand kan worden. Afhankelijk van de waarde van de doos VanReusel snacks kunnen er 10, 20, 30 of 40 punten per door verzameld worden. Deze punten worden direct na het scannen van de code op het account bijgeschreven.

Punten inwisselen

Wanneer deelnemers voldoende SnackCoins hebben verzameld, kunnen deze ingewisseld worden voor verschillende geschenken. Deze geschenken zijn in drie categorieën ingedeeld, gebaseerd op de drie voornaamste merkwaarden van Vanreusel:

  • Horeca-exclusief: Het horeca-assortiment bevat geschenken die voor de frituristen altijd van pas kunnen komen, bijvoorbeeld een gratis doos met Vanreusel snacks of een frietlekbak.
  • Familiaal: Omdat Vanreusel een echt familiebedrijf is, bevat de familie-categorie geschenken die dichter bij huis zijn. Deelnemers kunnen bijvoorbeeld sparen voor een entreeticket van de Efteling of een donatie aan Make-A-Wish.
  • Belgisch: Het van oorsprong Belgische bedrijf heeft in de België-categorie bijvoorbeeld een abonnement op een Belgisch tijdschrift of een dagje erop uit opgenomen in het assortiment.

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: