fbpx
Loyalty Program

CASE: Punten sparen tijdens het rijden

In de deelauto's van SHARE NOW

Loyalty ProgramCase 13 april 2021
Punten sparen tijdens het rijden
Naam SHARE NOW REWARDS
Organisatie SHARE NOW
Sector Vervoer
Land Europa
Sinds 2021
Type programma Spaarprogramma
Benefits Voordelen
Dragers App
Thematiek Mobiliteit
Status Actief

SHARE NOW

SHARE NOW is autodeeldienst. Met de mobiele app zijn duizenden auto’s binnen handbereik. SHARE NOW heeft een wereldwijd wagenpark van meer dan 11.000 auto’s in 16 steden in 8 landen.

SHARE NOW is de eerste autodeeldienst ter wereld die een spaarprogramma lanceert. Het programma SHARE NOW REWARDS is nu actief in 14 steden in Europa. De gebruikers kunnen gratis deelnemen en punten sparen voor exclusieve voordelen. Met dit programma hoopt het bedrijf het gebruik van deelauto’s verder te stimuleren. Dit draagt bij aan het doel van de autodeeldienst, namelijk Europese steden beter leefbaar maken.

Hoe werkt het?

SHARE NOW REWARDS is onderverdeeld in vier verschillende niveaus: Blauw, Zilver, Goud en Diamant. Hoe meer punten klanten verzamelen, des te meer voordelen zij ontvangen en des te hoger het niveau dat zij behalen. De gebruikers van het spaarprogramma verdienen punten door een rit te maken met een minuut, uur- of dagtarief. Daarnaast kunnen punten verzameld worden door een luchthaventoeslag of drop-off toeslag te betalen. Voor elke euro die wordt uitgegeven, spaart de klant tien punten. Om te bepalen in welke niveau een gebruiker hoort, wordt er gekeken naar de gemaakte ritten van de afgelopen drie maanden.

Het programma biedt verschillende voordelen, waaronder extra reserveringstijd, een verjaardagscadeau, VIP Klantenservice en exclusieve aanbiedingen van partners. Hoe hoger het niveau van de klant, des te groter is keuze in voordelen. Zo krijgt de gebruiker met het niveau Diamant als enige VIP Klantenservice en loopt de waarde van het verjaardagscadeau op wanneer iemand in niveau stijgt.

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: