Stempelkaartprogramma van Thuisbezorgd.nl
Naam
Organisatie
Sector
Land
Sinds
Type programma
Benefits
Dragers
Thematiek
Status
Nu de corona-maatregelen verder zijn aangescherpt is het niet meer mogelijk om buitenshuis te eten. Hierdoor kiezen consumenten er sneller voor om eten te bestellen. Een goed moment om een blik te werpen op het stempelkaartprogramma dat Thuisbezorgd.nl biedt.
Bij het programma wordt 10% van de je bestelling opzij gelegd. Voor elke bestelling die klanten plaatsen bij één van de deelnemende restaurants, ontvangen zij een stempel. Na 5 bestellingen kan de volle stempelkaart ingewisseld worden voor een voucher. Met het programma beloont Thuisbezorgd.nl loyale klanten die vaak eten bestellen.
Om gebruik te kunnen maken van het programma moeten klanten eerst een account aanmaken op de website of in de app van Thuisbezorgd.nl. Met het account krijgen deelnemers inzicht in het aantal gespaarde stempels en bij welke restaurants de volle stempelkaart ingewisseld kan worden. Wanneer een klant zich vervolgens aanmeldt voor nieuwsbrief, kan hij/zij starten met sparen.
Bij elke bestelling wordt er bij 10% van het bestelbedrag opzij gelegd. Zodra er 5 bestellingen bij hetzelfde restaurant zijn geplaatst, kan het gespaarde bedrag ingewisseld worden als korting op de volgende bestelling.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.