Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Spaar stempels voor je volgende bestelling

Stempelkaartprogramma van Thuisbezorgd.nl

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
29 december 2021
LOYALTY PROGRAM
CASE

Spaar stempels voor je volgende bestelling

Stempelkaartprogramma van Thuisbezorgd.nl

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Stempelkaart
Thuisbezorgd.nl
B2C
Nederland
Onbekend

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaarprogramma
Korting
App, website
Maaltijdbezorging
Actief
Thuisbezorgd.nl
Thuisbezorgd.nl
Thuisbezorgd.nl is onderdeel van Takeaway.com, een van ’s werelds grootste eten-bestelsites. De bestelsite is opgericht in 2000.
Thuisbezorgd.nl is onderdeel van Takeaway.com, een van ’s werelds grootste eten-bestelsites. De bestelsite is opgericht in 2000.
Stempelkaartprogramma van Thuisbezorgd.nl

Nu de corona-maatregelen verder zijn aangescherpt is het niet meer mogelijk om buitenshuis te eten. Hierdoor kiezen consumenten er sneller voor om eten te bestellen. Een goed moment om een blik te werpen op het stempelkaartprogramma dat Thuisbezorgd.nl biedt.

 

Bij het programma wordt 10% van de je bestelling opzij gelegd. Voor elke bestelling die klanten plaatsen bij één van de deelnemende restaurants, ontvangen zij een stempel. Na 5 bestellingen kan de volle stempelkaart ingewisseld worden voor een voucher. Met het programma beloont Thuisbezorgd.nl loyale klanten die vaak eten bestellen.

 

Hoe werkt het?

Om gebruik te kunnen maken van het programma moeten klanten eerst een account aanmaken op de website of in de app van Thuisbezorgd.nl. Met het account krijgen deelnemers inzicht in het aantal gespaarde stempels en bij welke restaurants de volle stempelkaart ingewisseld kan worden. Wanneer een klant zich vervolgens aanmeldt voor nieuwsbrief, kan hij/zij starten met sparen.

 

Bij elke bestelling wordt er bij 10% van het bestelbedrag opzij gelegd. Zodra er 5 bestellingen bij hetzelfde restaurant zijn geplaatst, kan het gespaarde bedrag ingewisseld worden als korting op de volgende bestelling.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events