In 2018 schreven we een artikel over het spaarprogramma van Tommy Hilfiger, MYTOMMY. Na een kort bestaan van twee jaar vond het modemerk het tijd om tijdelijk met dit programma te stoppen en een nieuw programma te ontwikkelen wat beter bij haar klanten past.
Naam
Organisatie
Sector
Land
Sinds
Type programma
Benefits
Dragers
Thematiek
Status
Hierop volgde het nieuwe programma The Hilfiger Club. Waar MYTOMMY veel verschillende elementen had en de zogenoemde multilayer structuur aanbood, werkt The Hilfiger Club eenvoudiger. Klanten ontvangen een welkomstgeschenk van 10% korting op hun volgende aankoop en komen op een speciale lijst voor insiders informatie. Op deze manier zijn zij als eerst op de hoogte gesteld van onder andere sales en events. Ook ontvangen leden van het programma op hun verjaardag een voucher.
Om lid te worden moet er eerst een aankoop worden gedaan. Pas na deze aankoop krijgen klanten de mogelijkheid om deel te nemen aan het spaarprogramma.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.