Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Spaarprogramma Tommy Hilfiger in een nieuw jasje

In 2018 schreven we een artikel over het spaarprogramma van Tommy Hilfiger, MYTOMMY. Na een kort bestaan van twee jaar vond het modemerk het tijd om tijdelijk met dit programma te stoppen en een nieuw programma te ontwikkelen wat beter bij haar klanten past.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
7 september 2020
LOYALTY PROGRAM
CASE

Spaarprogramma Tommy Hilfiger in een nieuw jasje

In 2018 schreven we een artikel over het spaarprogramma van Tommy Hilfiger, MYTOMMY. Na een kort bestaan van twee jaar vond het modemerk het tijd om tijdelijk met dit programma te stoppen en een nieuw programma te ontwikkelen wat beter bij haar klanten past.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

The Hilfiger Club
Tommy Hilfiger
B2C
Nederland
2020

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaarprogramma
Korting, geschenken
(digitale) kaart
Mode en kleding
Actief
Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER Tommy Hilfiger is een Amerikaans kledingmerk dat onderdeel is van de eveneens Amerikaanse Tommy Hilfiger Corporation. Het merk beschikt over meerdere filialen wereldwijd en focust zich op mannen-, vrouwen- én kinderkleding.
TOMMY HILFIGER Tommy Hilfiger is een Amerikaans kledingmerk dat onderdeel is van de eveneens Amerikaanse Tommy Hilfiger Corporation. Het merk beschikt over meerdere filialen wereldwijd en focust zich op mannen-, vrouwen- én kinderkleding.
In 2018 schreven we een artikel over het spaarprogramma van Tommy Hilfiger, MYTOMMY. Na een kort bestaan van twee jaar vond het modemerk het tijd om tijdelijk met dit programma te stoppen en een nieuw programma te ontwikkelen wat beter bij haar klanten past.

The Hilfiger Club

Hierop volgde het nieuwe programma The Hilfiger Club. Waar MYTOMMY veel verschillende elementen had en de zogenoemde multilayer structuur aanbood, werkt The Hilfiger Club eenvoudiger. Klanten ontvangen een welkomstgeschenk van 10% korting op hun volgende aankoop en komen op een speciale lijst voor insiders informatie. Op deze manier zijn zij als eerst op de hoogte gesteld van onder andere sales en events. Ook ontvangen leden van het programma op hun verjaardag een voucher.

 

Hoe word je lid?

Om lid te worden moet er eerst een aankoop worden gedaan. Pas na deze aankoop krijgen klanten de mogelijkheid om deel te nemen aan het spaarprogramma.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events