
Tijdens afgelopen persconferentie hakte premier Rutte de knoop opnieuw door om de horeca te sluiten. Dit keer beter voorbereid, schakelen veel horecazaken over op take-away. Om ook tijdens de tweede coronagolf de aandacht van hun klanten te behouden, hebben een aantal zaken de take-away uitgebreid met een spaarprogramma.
Naam
Organisatie
Sector
Land
Sinds
Type programma
Benefits
Dragers
Thematiek
Status
Bij Guusjes is een eetcafé in Utrecht. Zij hebben tijdens de tweede golf een take-away bingo ontwikkeld. Op de bingokaart staan maaltijden die klanten bij het café kunnen afhalen. Wanneer klanten dit doen, wordt er een stempel gezet. Wanneer klanten een rij vol hebben gespaard, krijgen zij een gratis kop koffie en wanneer de kaart vol is, mogen zij een gratis pizza kiezen.
De Hemel, De Pelgrim, In de Kazerne en Hotel Credible zijn gezamenlijk een spaaractie gestart in Nijmegen. Klanten met een stempelkaart ontvangen bij elke bestelling bij één van de restaurants een stempel. Bij een volle stempelkaart mag de klant een gratis hoofdgerecht uitkiezen.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.