fbpx
Loyalty Program

CASE: Sparen in de horeca

Tijdens de Coronacrisis

Loyalty ProgramCase 27 oktober 2020
Sparen in de horeca
Naam Spaaractie
Organisatie Horecazaken
Sector B2C
Land Nederland
Sinds 2020
Type programma Spaarprogramma
Benefits Geschenken
Dragers Kaart
Thematiek Eten en drinken
Status Actief

Tijdens afgelopen persconferentie hakte premier Rutte de knoop opnieuw door om de horeca te sluiten. Dit keer beter voorbereid, schakelen veel horecazaken over op take-away. Om ook tijdens de tweede coronagolf de aandacht van hun klanten te behouden, hebben een aantal zaken de take-away uitgebreid met een spaarprogramma. In dit artikel worden twee voorbeelden uit de praktijk uitgelicht.

Bij Guusjes

Bij Guusjes is een eetcafé in Utrecht. Zij hebben tijdens de tweede golf een take-away bingo ontwikkeld. Op de bingokaart staan maaltijden die klanten bij het café kunnen afhalen. Wanneer klanten dit doen, wordt er een stempel gezet. Wanneer klanten een rij vol hebben gespaard, krijgen zij een gratis kop koffie en wanneer de kaart vol is, mogen zij een gratis pizza kiezen.

De Hemel, De Pelgrim, In de Kazerne & Hotel Credible

De Hemel, De Pelgrim, In de Kazerne en Hotel Credible zijn gezamenlijk een spaaractie gestart in Nijmegen. Klanten met een stempelkaart ontvangen bij elke bestelling bij één van de restaurants een stempel. Bij een volle stempelkaart mag de klant een gratis hoofdgerecht uitkiezen.

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: