Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Sparen voor Disney knuffels

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
17 juli 2017
LOYALTY PROGRAM
CASE

Sparen voor Disney knuffels

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Smulfruit
Fruitmasters
B2C
Nederland
2017

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaarprogramma
Gratis knuffels en kaartjes
Website, app
Gezondheid, plezier
Actief
Fruitmasters
Fruitmasters
FRUITMASTERS De Koninklijke Fruitmasters Groep is een van de grootste fruitveilingverenigingen in Nederland. Het bedrijf is gevestigd in Geldermalsen. Het spaarprogramma maakten ze in samenwerking met Disney.
FRUITMASTERS De Koninklijke Fruitmasters Groep is een van de grootste fruitveilingverenigingen in Nederland. Het bedrijf is gevestigd in Geldermalsen. Het spaarprogramma maakten ze in samenwerking met Disney.

Smulfruit 

In samenwerking met Disney creëerde Fruitmasters een spaarprogramma waarbij kinderen kunnen sparen voor de Tsum Tsum knuffels van Disney door het eten van Smulfruit. Met dit spaarprogramma hopen ze fruit leuker te maken voor kinderen. De cilindervormige, stapelbare knuffels zijn in Japan een rage geworden die inmiddels internationaal is uitgespreid, nu ook in Nederland.

 

 

Sparen

Om de knuffels te ontvangen, moet men Smulfruit producten kopen, dit zijn zoete kinderappeltjes en peren. In elke zak appels van Smulfruit vind je een Tsum Tsum kaartje, met daarop een unieke code.

 

 

Verzilveren

Op de website kun je je registreren, waarna je de unieke codes kunt invoeren. Bij elke vier codes krijg je een Tsum Tsum knuffel thuis gestuurd. Welke je krijgt blijft een verrassing. Naast de 25 verschillende knuffels zijn er ook 50 verschillende TsumTsum kaartjes, leuk om te sparen, ruilen of om een memoryspel van te maken.

 

 

Tsum Tsums

De knuffels zijn gebaseerd op een app die tevens Tsum Tsum heet. De Tsum Tsums zijn gebaseerd op Disney karakters en het doel van de app was om zoveel mogelijk Tsum Tsums op elkaar te stapelen. Het spelletje werd razend populair en hier kwam de knuffels uit voort, welke evenveel populariteit genieten. Fruitmasters doet zijn best om zoveel mogelijk niet dubbele knuffels op te sturen, zodat je ze zo snel mogelijk allemaal kan verzamelen.

 

Leuke dingen

Naast het spaarelement, staat er op de website ook een pagina met ‘leuke dingen’. Deze pagina staat vol met kleurplaten en traktatietips.

 

Casefacts

  • De rage is overgewaaid uit Japan, naar aanleiding van de gelijknamige app
  • In totaal 25 knuffels en 50 kaartjes om te sparen
  • De actie loopt tot eind 2017
Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events