Naam
Organisatie
Sector
Land
Sinds
Type programma
Benefits
Dragers
Thematiek
Status
In samenwerking met Disney creëerde Fruitmasters een spaarprogramma waarbij kinderen kunnen sparen voor de Tsum Tsum knuffels van Disney door het eten van Smulfruit. Met dit spaarprogramma hopen ze fruit leuker te maken voor kinderen. De cilindervormige, stapelbare knuffels zijn in Japan een rage geworden die inmiddels internationaal is uitgespreid, nu ook in Nederland.
Om de knuffels te ontvangen, moet men Smulfruit producten kopen, dit zijn zoete kinderappeltjes en peren. In elke zak appels van Smulfruit vind je een Tsum Tsum kaartje, met daarop een unieke code.
Op de website kun je je registreren, waarna je de unieke codes kunt invoeren. Bij elke vier codes krijg je een Tsum Tsum knuffel thuis gestuurd. Welke je krijgt blijft een verrassing. Naast de 25 verschillende knuffels zijn er ook 50 verschillende TsumTsum kaartjes, leuk om te sparen, ruilen of om een memoryspel van te maken.
De knuffels zijn gebaseerd op een app die tevens Tsum Tsum heet. De Tsum Tsums zijn gebaseerd op Disney karakters en het doel van de app was om zoveel mogelijk Tsum Tsums op elkaar te stapelen. Het spelletje werd razend populair en hier kwam de knuffels uit voort, welke evenveel populariteit genieten. Fruitmasters doet zijn best om zoveel mogelijk niet dubbele knuffels op te sturen, zodat je ze zo snel mogelijk allemaal kan verzamelen.
Naast het spaarelement, staat er op de website ook een pagina met ‘leuke dingen’. Deze pagina staat vol met kleurplaten en traktatietips.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.