Naam
Organisatie
Sector
Land
Sinds
Type programma
Benefits
Dragers
Thematiek
Status
NESCAFÉ Dolce Gusto heeft een spaarprogramma gelanceerd, waarbij koffieliefhebbers kunnen sparen voor verschillende beloningen.
Klanten kunnen eenvoudig een account aanmaken op de website van Dolce Gusto. De enige voorwaarden zijn dat de klant meerderjarig is en woonachtig is in Nederland. Ook bedrijven zijn uitgesloten van deelname aan het programma.
Klanten kunnen punten sparen door Dolce Gusto capsules te kopen en de codes te scannen met de app of door de codes handmatig in te voeren. Zodra de code is ingevoerd, worden de punten automatisch bijgeschreven op het account van de deelnemer. Bij de normale dozen van 12 of 16 capsules ontvangen deelnemers 100 punten en bij de grote dozen van 30 capsules ontvangen deelnemers 200 punten. Daarnaast ontvangen ze ook als welkomstcadeau 100 punten bij de eerste gescande code.
Daarnaast biedt Dolce Gusto speciale tijdelijke acties, waarbij deelnemers extra punten ontvangen bij aankoop van geselecteerde producten. Zo ontvingen deelnemers in april 50 extra PREMIO punten op de ochtendkoffies van Dolce Gusto (Café au Lait Intenso, Grande Intenso, Lungo Intenso en Grande).
Wanneer deelnemers voldoende punten hebben gespaard, kunnen zij deze verzilveren voor verschillende geschenken in de PREMIO omgeving op de website. Met het motto ‘Goede koffie geeft goede beloningen’ zijn de geschenken in verschillende categorieën ingedeeld:
Met uitzondering van de cadeaubonnen en donaties, kunnen deelnemers bij alle geschenken kiezen hoe veel punten zij willen besteden. Hoe meer punten zij inzetten, hoe lager het restbedrag dat zij nog moeten betalen voor het geschenk.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.