fbpx
Loyalty Program

CASE: Sparen voor perks

Het nieuwe programma van Dr. Pepper

Loyalty ProgramCase 2 september 2021
Sparen voor perks
Naam Pepper Perks
Organisatie Dr Pepper
Sector B2C
Land Verenigde Staten
Sinds 2021
Type programma Spaarprogramma
Benefits Beloningen, winacties
Dragers Website
Thematiek Frisdranken
Status Actief

Dr Pepper

Dr Pepper is een frisdrank die in de Verenigde Staten wordt geproduceerd door Dr Pepper/Seven Up, Inc., dat onderdeel is van het Cadbury Schweppes.

Frisdrankmerk Dr Pepper heeft een nieuw loyaliteitsprogramma aangekondigd: Pepper Perks. Middels het programma wil het frisdrankmerk loyale klanten belonen met exclusieve aanbiedingen.

Hoe werkt het?

Klanten die willen deelnemen aan het programma kunnen zich registreren op de website. Na een validatie ontvangen zij een welkomstmailtje en kunnen deelnemers direct beginnen met sparen. Door op de website bonnetjes in te voeren van Dr Pepper aankopen kunnen deelnemers punten verdienen. Met deze gespaarde punten maken zij kans om beloningen te winnen.

Voor 10 punten maken deelnemers kans op een reis naar een College Football wedstrijd en voor 50 punten kunnen zij kans maken op een Fansville Fan Pack, met merchandise zoals een schort, een rugzak en een koeler voor Dr Pepper blikjes. Als onderdeel van de lancering van het loyaliteitsprogramma, heeft Dr Pepper ook nog een speciale prijs: met 100 gespaarde punten krijgen deelnemers de kans om een limited edition Dr Pepper Fantastic Chocolate smaak te ontvangen. 

Het programma biedt het frisdrankmerk de mogelijkheid om nieuwe smaken te testen onder de doelgroep, zoals de Fantastic Chocolate smaak, voordat zij deze permanent toevoegen aan het assortiment.

 

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: